يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85649
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
بیانیه شیخ عیسی قاسم؛

دعوت از امت اسلام برای مقابله با معامله قرن / این ‌طرح آمریکایی ـ اسرائیلی است

قم نيوز : رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای از امت اسلام برای مقابله با طرح ننگین معامله قرن دعوت کرد.
دعوت از امت اسلام برای مقابله با معامله قرن / این ‌طرح آمریکایی ـ اسرائیلی است
دعوت از امت اسلام برای مقابله با معامله قرن / این ‌طرح آمریکایی ـ اسرائیلی است
به گزارش قم نیوز شیخ عیسی قاسم ،رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای اظهار کرد: معامله قرن معامله شرم، ننگ و خیانت، امت و هویت و هستی ما را هدف گرفته است.

او  بیان کرد: معامله‌ای که سبب ننگ بسیار برای همه کشورها، حکومت‌ها، سازمان‌ها و فرزندانی از امت است که در آن مشارکت کرده‌اند، مشارکت در آن اعلان صریح مقابله با امت است و از موضع مخالف آنان پرده برمی‌دارد که باعث بطلان ثقه و اعتماد به مشارکت‌کنندگان می‌شود.

آیت الله عیسی قاسم مقابله همگان را برای مقابله این طرح آمریکایی و اسرائیلی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اگر ملت‌های امت راه را به روی آن (معامله) گشودند، راه برایش باز خواهد شد و اگر بستند، بسته خواهد شد.

رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: هر فردی به نوبه خود برای بستن این راه مسئول است، آری ملت‌ها قادر به انجام این موضوع هستند و اگر عزم و اراده، رهبر باید برنامه‌ریزی و تلاش کرد و آنچه در وسعشان است در راه الهی تقدیم و جانفشانی کنند، راهی که راه عزت، قوت و کرامت آنان است و هیچ کس عظیم‌تر از آنان نخواهد بود.

او عنوان کرد: ملت‌های امت هرگاه که در راه الهی شانه به شانه متحد شده و تلاششان را برای او خالص نمودند، از ایمان خود برای عزم و اراده الهام گرفتند و هدایت حرکت خود را به دین و شرع الهی سپردند، اراده شیطانی خصمانه علیه خود را شکست داده و راهشان را برای رسیدن به پیروزی کوتاه کرده‌اند، پیروزی غالب، فوری و فراگیر، این حق است که بر همه چیز برتری می‌یابد و هیچ چیز را بر آن برتری نیست.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb90bw.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما