دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 85679
منبع : خبرگزاری ايرنا
در مراسم بزرگداشت دهه فجر؛

حملات جدید حسن عباسی به دولت و مجلس در قم

قم نيوز : حسن عباسی در یک سخنرانی در قم در مراسم گرامیداشت دهه فجر بار دیگر حملاتی متوجه دولت و مجلس کرد.
حملات جدید حسن عباسی به دولت و مجلس در قم
به گزارش قم نیوز حسن عباسی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب در مسجد چهارمردان قم با اشاره به این که  کارآمدی نیروی قدس و سردار سلیمانی نماد کارآمدی اسلام است، دولت و مجلس را به ناکارآمدی متهم کرد و گفت که این نماد ناکارآمدی ایدئولوژی لیبرالیسم است.

رئیس اندیشکده یقین همچنین مدعی شد که تئوریسین اصلی دولت روحانی، آقای طباطبائی است که می گوید «اسلام مرده است و علمای اسلام در 14 قرن گذشته مانده اند» و رئیس جمهوری به او جایزه ویژه فارابی را می دهد.

عباسی همچنین ادعا کرد که برخی افراد در دوران آقای خاتمی به دنبال این بودند که قم را واتیکان کرده و ولایت فقیه را از میان برداشته یا در شهر قم محدود کنند.

وی با ذکر اینکه همین افراد امروز به دنبال از میان بردن فقه و شریعت هستند، مدعی شد: اینکه اصلاح طلبان در برابر نظریه «مرگ اسلام» سکوت می کنند، نشان می دهد اسلام و ولایت فقیه را در عرصه اجتماع قبول ندارند، پس چگونه از رد صلاحیت خود گلایه می کنند.

سخنران با اشاره به این که اصلاح طلبان باید تکلیف و موضع خود را در برابر اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی مشخص کنند، مدعی شد که متأسفانه آنها امروز در حالی به دنبال فضاسازی برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی هستند که دلایل رد صلاحیت آنها کاملا روشن و مشخص است.

عباسی در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد شبهه و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: تشییع میلیونی شهید سلیمانی آثار و برکاتی به مراتب بالاتر از هزاران تبلیغات فرهنگی داشت و شهدای ما سبک زندگی را نه با حرف و سخن، بلکه با ایثار و ازخودگذشتگی برای مردم تبیین کردند.

وی هجوم موشکی به پایگاه عین الاسد را سیلی محکمی به نظام سلطه دانست و گفت: راهپیمایی میلیونی مردم عراق علیه اشغالگری آمریکایی ها و بزرگداشت حیرت انگیز شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، نامشروع بودن حضور آمریکا در منطقه را به اثبات رسانده است.

عباسی در ادامه افزود: پس از سقوط هواپیمای اوکراینی، دشمنان به دنبال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران بودند و رسانه های معاند با همراهی برخی سلبریتی های داخلی همه توان خود را به میدان آوردند، اما هیچ توفیقی به دست نیاورده و آبروی آنها رفت.

به گفته وی، در حالی که شهدا همواره خود را بدهکار خداوند و مردم می دانستند، سلبریتی ها در همه حال خود را طلبکار می دانند و طلبکارانه با مردم و نظام برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه پس از شکست این توطئه، سه کشور فرانسه، انگلیس و آلمان پرونده هسته ای ایران را به شورای امنیت فرستادند، گفت: با این اقدام اروپایی ها برجام برای همیشه مرد و شکاف میان آمریکا و اروپایی ها نیز کاملا از میان رفت.

عباسی گفت: امروز آمریکا به دنبال تحمیل برجام جدید به جمهوری اسلامی ایران است که در این توافق نامه دستیابی به انرژی هسته ای را به طور دائم از کشورمان گرفته، قدرت موشکی ایران را از میان برده و جبهه مقاومت را شکست بدهد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdceop8v.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما