سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 85708
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم؛

پروژه غیرهمسطح ولیعصر (عج) یک پروژه بی‌نظیر برای شهر قم است

قم نيوز : حلوایی زاده گفت: پروژه غیرهمسطح ولیعصر (عج)۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محور‌های مستقیم آن به بهره‌برداری رسیده است.
پروژه غیرهمسطح ولیعصر (عج) یک پروژه بی‌نظیر برای شهر قم است
پروژه غیرهمسطح ولیعصر (عج) یک پروژه بی‌نظیر برای شهر قم است
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ظهر امروز در نشست رسانه‌ای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری قم در ایام‌الله دهه فجر که در دفتر شهردار قم برگزار شد، با اشاره به اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم متولی عمده پروژه‌های شهری است نه بهره‌بردار،گفت: پروژه‌های مورد نیاز واحد‌های مختلف شهرداری قم بعد از بررسی و نیازسنجی‌ها به معاونت فنی و عمرانی واگذار می‌شود.

حلوایی زاده اضافه کرد: بودجه سال جاری شهرداری قم در بخش عمرانی هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان در قالب برنامه ۹‌گانه وزارت کشور است که شامل احداث تقاطع‌ها، بهسازی معابر، احداث فرهنگ‌سرا‌ها و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه ۱۵۴ هزار متر مربع در بودجه سال جاری پیاده‌روسازی پیش‌بینی شده است،عنوان کرد: ۱۷۵ هزار کیلومتر انهار و جدول‌گذاری و ۳۴۰ هزار متر مربع پارک در سال جاری ایجاد شده است.

حلوایی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ قم در قالب یک برنامه زمان‌بندی دنبال می‌شود، تصریح کرد: معارض‌های ملکی و تأسیسات گریبان‌گیر پروژه‌های عمرانی شهر قم است، اما تلاش می‌کنیم در کمترین زمان و با کمترین هزینه پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  یادآورشد: با وجود مشکلات اقتصادی کشور که منجر به تعطیلی بهسازی معابر برخی از شهر‌ها شده، بهسازی معابر در قم دنبال شده است و از سال ۹۴ تاکنون یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن تولیدی آسفالت شهرداری قم بوده و ۱۰ میلیون متر مربع در شوارع اصلی و فرعی کار انجام شده است.

حلوایی با اشاره به اینکه سال ۸۱ برای آب‌های سطحی قم مشاوری را انتخاب کرده و کار‌هایی را انجام دادیم، عنوان کرد: اکنون بازنگری‌های لازم برای مدیریت آب‌های سطحی درحال انجام است.

او از افتتاح دو پروژه احداث سوله‌های ورزشی در قم یاد کرد و ادامه داد: جانمایی چند سوله دیگر به پایان رسیده است که برای هر کدام چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم یادآورشد: پروژه غیرهمسطح ولیعصر (عج) یک پروژه بی‌نظیر برای شهر قم است و قرارداد آن میان شهرداری قم و سازمان توسعه و عمران با مبلغ ۴۱ میلیارد تومان نوشته شده است که ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محور‌های مستقیم آن به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/111
 
https://qomnews.ir/vdch6qn6.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما