سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : 85730
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: بازار «کهنه» قم ساماندهی شود

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر ساماندهی بازار کهنه گفت: میراث فرهنگی می‌تواند به این مکان با دید بازار صنایع‌دستی نگریسته و با ارائه یک بسته پیشنهادی با کمک خود بازاریان اقدام کند.
بازار «کهنه» قم ساماندهی شود
بازار «کهنه» قم ساماندهی شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در بازدید از بازار کهنه و بازار نو و مراسم جشن انقلاب در مسجد ملاجعفر، شهادت سردار سپهبد سلیمانی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: حیات و ممات این سردار رشید اسلام سرشار از برکات بوده و زندگی این شخصیت، به‌جای خود قابل رمزگشایی و الگوبرداری است.

استاندار قم افزود: از مهم‌ترین خصلت‌های این سردار بزرگ اخلاص و ایمان وی بود، او عاشق خدمت و شهادت بود و آخر هم به آرزوی دیرین خود رسید، جا دارد هم شهادت سپهبد سلیمانی و هم به دنبال آن، جان باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در سانحه هواپیمایی اوکراین را تسلیت عرض کنیم.

وی بیان کرد: مردم ایران، با تشییع میلیونی سپهبد سلیمانی همبستگی و همدلی خود را به‌تمام‌معنا به نمایش گذاشتند، بنابراین ما باید این همبستگی ملی را پاس بداریم.

سرمست با اشاره به تجمعات آبان ماه گفت: علیرغم تمرکز دشمنان انقلاب روی قم و خاستگاه انقلاب، به برکت همدلی و همراهی مردم، صف مردم  از دشمنان و همراهان انقلاب جدا شد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم ایران علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی دل درگرو نظام و انقلاب دارند، با اشاره به همدلی و همراهی بازاریان با مسئولان ابراز کرد: مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم بوده و اگر نمی‌توانیم کاری را انجام دهند باید با شجاعت بیان کنند که قادر به انجام فلان کار نیستند.

وی در ادامه با تأکید بر ساماندهی بازار کهنه عنوان کرد: با ساماندهی و تمرکز روی گردشگری زیارتی می‌توان مشکلات مربوط به بازار کهنه را حل کرد، میراث فرهنگی می‌تواند به این مکان با دید بازار صنایع‌دستی نگریسته و به ارائه یک بسته پیشنهادی با کمک خود بازاریان اقدام کند.

سرمست خاطرنشان کرد: بازاریان باید به‌منظور حل مشکلات بازار کهنه، به‌عنوان سمبل و نماد هویت شهر قم پیش‌قدم شده و با کمک دولت و شهرداری در ساماندهی این بازار قدم بردارند.

استاندار قم خطاب به مسئولان میراث فرهنگی گفت: باید برای حل مشکلات بازار کهنه و نو اولویت‌بندی کنید، مرمت سقف بازار مهم‌تر بوده و سپس به سرای پشت بازار بپردازید و مشکلاتش را با کمک هیئت‌امنای بازار و شهرداری برطرف کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز نیامده‌ایم که از بازاریان تقدیر و تشکر دریافت کنیم، بلکه آمده‌ایم که بگوییم تا چه حدی از مشکلات مردم و بازاریان را می‌توانیم برطرف کنیم و چند درصد را نمی‌توانیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxmq4.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما