چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 85737
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
استاندار قم؛

باید نسبت به تقویت تولید داخلی توجه لازم را داشته باشیم

قم نيوز : سرمست گفت:امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و باید نسبت به تقویت تولید در کشور توجه لازم را داشته باشیم.
باید نسبت به تقویت تولید داخلی توجه لازم را داشته باشیم
باید نسبت به تقویت تولید داخلی توجه لازم را داشته باشیم
به گزارش قم نیوز جلسه شورای اداری بخش جعفرآباد امروز به ریاست بهرام سرمست استاندار قم برگزار شد.

استاندار قم با تأکید بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف استان گفت: اصالت و نجابت مردم بخش‌های مختلف نباید توجیه و بهانه‌ای برای رسیدگی نکردن به مشکلات این بخش‌ها از سوی مدیران اجرایی باشد.

بهرام سرمست در این جلسه با بیان اینکه امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، عنوان کرد: در وضعیت کنونی باید نسبت به تقویت تولید در کشور توجه لازم را داشته باشیم.

استاندارقم با تأکید بر حضور فیزیکی مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان مردم بخش‌های استان برای آشنایی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها تصریح کرد: امروز با انبوهی از مشکلات در این بخش‌ها روبرو هستیم.

سرمست با اشاره به مشکل آب در بخش جعفرآباد عنوان کرد: برای حل این معضل مطالبه تخصیص حق آبه از سرشاخه‌های دز با جدیت پیگیری خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه درزمینه تأمین آب به مردم جعفریه اجحاف شده است، ادامه داد: برای حل مشکل آب در این بخش، به‌صورت کوتاه‌مدت، اتصال دو حلقه چاه منطقه علی‌آباد اجرا می‌شود.

سرمست با تأکید بر تشکیل کارگروهی برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات محور قم- جعفریه و آوه ابراز کرد: شنیدن خبر فوت مردم در این جاده برای مدیریت استان بیش از این قابل‌تحمل نیست.

در ادامه، امام‌جمعه جعفریه قم از احداث ۵۰ گلخانه برای افزایش اشتغال در بخش جعفرآباد قم در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین سیاست تجهیز کارگاه‌های کشاورزی به سیستم‌های نوین آبیاری در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی دهقانی مهم‌ترین دغدغه ساکنان بخش جعفرآباد قم را مباحث مربوط به دامداری و کشاورزی عنوان و تأکید کرد: تولیدکنندگان دام سبک و سنگین برای به فروش رساندن دام‌های پرورش داده خود با مشکل روبرو هستند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjaaeo.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما