چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 85741
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: واحدهای تولیدی فعال استان قم حمایت می‌شوند

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر حمایت از واحدهای فعال تولیدی استان گفت: درست است که باید از تمام واحدهای تولیدی پشتیبانی و حمایت کنیم اما از واحدهای تولید که به طریق اولی آزمون خود را پس داده‌اند باید حمایت بیشتری صورت بگیرد.
واحدهای تولیدی فعال استان قم حمایت می‌شوند
واحدهای تولیدی فعال استان قم حمایت می‌شوند
به گزارش قم نيوز بهرام سرمست امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی صنعتی استان در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: امروز در شرایطی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمن شرایط تحریم‌های ظالمانه را برای کشور رقم‌زده است.

استاندار قم ادامه داد: به برکت فعالیت و جهادی که افسران جنگ اقتصادی درصحنه دارند، توانسته‌ایم ظرفیت اشتغال را در استان حفظ و بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری تعدادی از واحدهای تولید را به مدار تولیدی بازگردانیم.

سرمست با اشاره به افتتاح یازده پروژه اقتصادی و صنعتی استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: امروز در سراسر کشور علیرغم فشارهای رسانه‌های غربی، شاهد رونق تولید هستیم.

وی با بیان اینکه اکثر این واحدهای تولیدی با حضور جوانانی مبتکر و خلاق ایجاد و رونق می‌گیرد، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این واحدهای تولیدی دانش‌بنیان بودنشان است.

سرمست با تأکید بر حمایت از واحدهای فعال تولیدی استان ابراز کرد: درست است که باید از تمام واحدهای تولیدی پشتیبانی و حمایت کنیم اما از واحدهای تولید که به طریق اولی آزمون خود را پس داده‌اند باید حمایت بیشتری صورت بگیرد.

استاندار قم با تأکید بر تقویت اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد: ما نیاز به بازارهایی داریم که بتوانند بازارهای کشورهای همسایه و منطقه را فتح کنند، همچنین نیاز به برگزاری نمایشگاه‌هایی داریم که درآن‌واحدهای تولیدی، با معرفی محصولات خود در جهت رونق تولید استان قدم بردارند.

وی با اشاره به تأمین مواد اولیه کارخانجات استان اضافه کرد: در استان صنایع قدرتمندی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی داریم، انتظار می‌رود در خصوص تأمین مواد اولیه نیز درخواست صاحبان صنایع به وزارت خانه مربوطه ارجاع داده شود.

سرمست ادامه داد: ما نیاز به تقویت زیرساخت‌های صنعتی به ویژه تأمین برق و اعطای تسهیلات به واحدها در شهرک‌های صنعتی داریم، چراکه موقعیت ویژه استان قم این استان را از سایر استان‌ها متمایز کرده است.

استاندار قم تأکید کرد: استان ازنظر زمین، فضای کسب‌وکار، حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و جذب سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های ویژه و خاصی دارد و باید وزارت صمت مشوق‌هایی برای واحدهای تولیدی و کارخانجات در نظر بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه باید مسئولان احساس همزادپنداری و همدلی با تولیدکنندگان داشته باشند، خاطرنشان کرد: وقتی کارخانه‌ای چراغش روشن می‌شود گویی که چراغ خانه ما روشن شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezf8v.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما