کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی اطلاعیه‌های جداگانه مطرح شد؛

اعلام آمادگی نهادهای مختلف قم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس , 26 مرداد 1391 ساعت 11:34

قم نیوز: دستگاه‌ها، موسسات و نهادهای مختلف استان قم در اطلاعیه‌هایی جداگانه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کردند.


به گزارش قم نیوز، مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم، طلاب و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم، سازمان تبلیغات اسلامی قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و نظام مهندسی ساختمان قم در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کردند.

در این اطلاعیه‌ها با اشاره به تحولات اخیر منطقه و به ویژه حوادث سوریه و دیگر کشورهای اسلامی بر حضور پرشور مردم بیش از گذشته تاکید شده و اضمحلال و سرخوردگی و درماندگی استکبار جهانی و به ویژه رژیم صهیونیستی را در گرو این حضور فعال دانسته‌اند.

در بخشی از اطلاعیه نظام مهندسی ساختمان قم آمده است: تدبیر و دور اندیشی حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ، نشانه حمایت از مظلومیت ملت فلسطین بوده تا امت اسلام همواره مسئله فلسطین را در اذهان زنده نگه دارند و فراموش نکنند که بیت المقدس همچنان پاره تن اسلام است.

در بخشی از اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی قم آمده است: امروز که شاهد تحولات خاص منطقه‌ای هستیم و بیداری اسلامی خواب را از چشم صهیونیست‌ها و حامیان آنان از غرب سلطه‌گر گرفته تا حاکمان مرتجع منطقه ربوده است و آنان را به واکنش جدی واداشته است، بیش از هر زمان دیگر حضورمان را در صحنه طلب می‌کند تا جایی که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ضرورت شرکت در راهپیمایی امسال را مضاعف تعبیر فرمودند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8575

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8575/اعلام-آمادگی-نهادهای-مختلف-قم-شرکت-راهپیمایی-روز-قدس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir