چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 85759
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مدیرکل اوقاف استان قم: دهه‌فجر یادآور اتحاد ملت مقابل طاغوت است

قم نيوز : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: دهه فجر دهه یادآوری انسجام و اتحاد ملت ایران مقابل طاغوت، دهه شکوه و عظمت و غرور ملی، دهه شهدای عزیز انقلاب، دهه روزهای آتش و دود و دهه سرنگونی حکومت طاغوت توسط جوانان است که باید به‌درستی برای نسل جوان انقلاب تبیین شود.
دهه‌فجر یادآور اتحاد ملت مقابل طاغوت است
دهه‌فجر یادآور اتحاد ملت مقابل طاغوت است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عباس اسکندری شامگاه سه شنبه در شبستان امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در ساخت‌وساز ظاهری و عمران و آبادانی خلاصه نمی‌شود و مهم‌ترین دستاوردها در حوزه ارزش‌های اسلامی و الهی بوده و امروزه به برکت خون شهیدان، جمهوری اسلامی از عزتمندی، پویایی، قدرت و صلابت بسیار زیادی در جهان برخوردار است.

وی افزود: سیاه‌نمایی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌انصافی و ممنوع است چراکه اگر کمی انصاف داشته باشیم و فقط قبل و بعد از انقلاب را به‌حسب ظاهر مقایسه نماییم متوجه فرق این مسائل خواهیم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب با اینکه جمعیت ایران نسبت به امروز بسیار کمتر بود اما دولت پهلوی با فروش نفت و واریز آن به جیب خارجیان تمامی منابع ملی را به غارت می‌برد اما امروزه ایران اسلامی با این جمعیت هشتاد میلیونی آرام‌آرام وابستگی خود را به فروش نفت کمتر کرده و به الگویی برای دیگر ملت‌های جهان تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: قبل از انقلاب، دولت طاغوتی پهلوی هیچ‌گاه نتوانست چهره‌هایی همچون شهید سلیمانی و دیگر جوانان رزمنده را تربیت و تحویل جامعه دهد اما جمهوری اسلامی شخصیت‌هایی را تربیت کرد که ستارگان این نظام و چشم‌وچراغ ملت ایران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری یادآور شد: جانبازان، شهدا و رزمندگان اسلام افتخار جامعه اسلامی ایران و پشتوانه دین، ایمان و کرامت این نظام هستند.

وی افزود: نظام ولایی، ولایت‌فقیه، حاکمیت و رهبری مجتهد عادل و باتقوا و… همگی از دستاوردهای ارزشی این انقلاب است که بی‌بدیل و بی‌نظیر در تمام جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری در ادامه گفت: جوانان این مرزوبوم هشت سال مقابل ابرقدرت‌های مستکبر ایستادگی و جان خود را فدا نمودند به همین علت باید تحلیل درست از دستاوردهای انقلاب ارائه شود و سیاه نمایی و بی‌انصافی جایز نیست.

وی افزود: نظام اسلامی مسیر خود را باصلابت پیش خواهد برد و در مقابل تحریم‌های ظالمانه ایستادگی خواهد کرد چراکه جوانان و دانشمندان توانسته‌اند در عین اعمال این‌گونه تحریم‌ها تولید علم نمایند و دنیا را مبهوت خود کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار کرد: دانش هسته‌ای، تسلیحات نظامی، سلول‌های بنیادی و…. همگی از دستاوردهای این انقلاب و این نظام اسلامی است در حالی که طی این چهل سال همواره در تحریم بوده‌ایم اما پیشرفت کردیم و مقابل آمریکا با تمام توان مقاومت نشان دادیم و هیبت پوشالی آمریکا را باهدف قرار دان پایگاه نظامی عین الاسد در جهان شکستیم.

وی افزود: هر نظامی مشکلاتی دارد و این‌یک مسئله طبیعی است چراکه ایران اسلامی چهل سال با استکبار درگیر بوده، چهل سال تحریم است، چهل سال دشمنان شبانه‌روز علیه این نظام مقدس توطئه می‌کنند و طبیعی است مشکلاتی ایجاد شود اما مردم ایران باتحمل و صبوری الهام‌بخش مردم منطقه شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری خاطرنشان کرد: مردم ایران حامی مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و تمامی ملت‌های مستضعف جهان هستند و به دیگر ملت‌ها درس ایستادگی در مقابل آمریکا را آموختند.

وی تأکید کرد: شرایط فعلی بسیار حساس است و باید با تمام قدرت این مسیر را ادامه دهیم و مسئولان نیز شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را درست کنند چراکه ملت نجیب ایران شایستگی‌های زیادی دارد و باید مسئولان خادم این ملت باشند و قدر این مردم را بدانند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: کشور ایران امروزه به یک کشور قدرتمند تبدیل‌شده و یک نظام الهی را ایجاد و مردمی نجیب و رهبری عزتمند دارد به همین علت باید با تمام قدرت در مسیر پیش‌رو قدم برداریم.

وی افزود: دهه فجر دهه یادآوری انسجام و اتحاد ملت ایران در مقابل طاغوت، دهه شکوه و عظمت و غرور ملی، دهه شهدای عزیز انقلاب، دهه روزهای آتش و دود و دهه سرنگونی حکومت طاغوت توسط جوانان است که باید به‌درستی برای نسل جوان انقلاب تبیین شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdn50j.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما