جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب : 85776
منبع : خبرگزاری فارس

با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت جهانی شد

قم نيوز : مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: برخلاف آنچه دشمن گمان می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت و حس انتقام جهانی شد.
با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت جهانی شد
با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت جهانی شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمود دهقانی ظهر امروز در یادواره مجاهدین بدون مرز شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون اظهار کرد: یکی از وقایع عصر غیبت مساله شهادت است و این یک فرهنگ بلند و مولد است.
وی با بیان اینکه برخلاف برخی که گمان می‌کنند فرهنگ شهادت عقیم است، تصریح کرد: این فرهنگ یک فرهنگ مولد است و خون شهیدان جوشش می‌آورد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اضافه کرد: شهادت حضرت حمزه (ع) ضربه سختی به اسلام زد ولی این شهادت موجب انرژی شد و حمزه‌های بسیاری تربیت شدند.
وی تاکید کرد: زمانی مالک اشتر (ع) شهید شد عده ای هلهه کردند که دست راست علی (ع) قطع شد ولی مالک‌ها تربیت شدند و نه هلهله کسانی که پایکوبی کردند و نه اندوه کسانی که غمگین شدند ادامه نیافت.
دهقانی اضافه کرد: مدافعانی مانند عمار یاسر دلیلی بر حقانیت اسلام هستند و در این راستا فاطمیون فهمیدند در چه صفی قرار بگیرند و بجنگند و این افتخار و سعادتمندی را بدست آوردند.
وی اضافه کرد: خانواده شهیدان باید بدانند شهیدانشان شهید به دنیا آمدند و لازم بود اینان بدنیا بیایند و در دامن زنانی پاک دامن رشد کنند و به کمال برسند تا امروز افتخار آفرین شوند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: ما وظیفه داریم در مدیریت کشور، سپاه استانی، بسیج و دانشگاه در مقابل خانواده شهیدان مسئولیت خود را بدانیم و مقام آنان را ارج نهیم.
دهقانی ادامه داد: اگر امروز در نهایت امنیت هستیم هزینه آن را شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم داده اند و ما موظف هستیم به حکم عقل و دین شهدا را تعظیم کنیم.
وی تاکید کرد: شهید سلیمانی فرمانده ای با اخلاص و فرمانده لشکری بدون مرز بود و در جایی که احساس می‌کرد حضورش برای دفاع از حق لازم است در آنجا حضور می‌یافت.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها خط مقاومت نشکست بلکه حاج قاسم سلیمانی تکثیر و خط مقاومت و حس انتقام جهانی شد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اضافه کرد: دشمن باید بداند هرجا باشد در تیررس است و سیلی که رزمندگان به صورت مجروح استکبار زدند اولین گام در مسیر انتقام سخت است و به اذن الهی ادامه مسیر را ما تعیین می‌کنیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccemq4.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما