شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 85785
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم مطرح کرد؛

سقوط از ارتفاع بیشترین علت حادثه درمشاغل ساختمانی است

قم نيوز : دکتر علیمحمدی گفت:بیش از ۳۹ درصد حوادث ناشی از کار در مشاغل ساختمانی است که سقوط از ارتفاع بیشترین علت در سال گذشته بوده است.
سقوط از ارتفاع بیشترین علت حادثه درمشاغل ساختمانی است
سقوط از ارتفاع بیشترین علت حادثه درمشاغل ساختمانی است
به گزارش قم نیوز دکتر داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در محل بازسازی شده جدید کمیسیون‌های پزشکی واقع در پلی کلینیک ۲۲ بهمن گفت:آموزش نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی در مشاغل به عهده دارد و با برگزاری دوره‌های متعدد از سوی انجمن‌های صنفی از جمله انجمن صنفی کارگران ساختمانی امیدواریم حوادث ناشی از کار برای کارگران شاغل در بخش ساختمان کاهش یابد.

مدیر درمان استان قم در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت کمیسیون‌های پزشکی و شورای پزشکی برای بررسی از کار افتادگی و استراحت‌های پزشکی مراجعین گفت:در سال جاری تلاش کردیم با جذب بودجه‌ای نزدیک به ۲۴۰ میلیون تومان فضای مناسب برای مراجعین وکارکنان این بخش تهیه نماییم که خوشبختانه در آستانه دهه مبارک فجر، باز سازی فضای جدید آماده بهره برداری مراجعین و کارکنان قرار گرفت.

او درباه قوانین از کارافتادگی و استراحت‌های پزشکی گفت:همه تلاش همکارانم در این بخش برای پاسخ به درخواست کنندگان از کارافتادگی و استراحت‌های پزشکی بر اساس کتاب قوانین و مقررات مربوطه می‌باشد و مهمترین عامل موثر در تعیین دقیق از کارافتادگی و استراحت‌های پزشکی بر اساس مستندات درمانی می‌باشد.

دکتر علیمحمدی اظهار داشت: درسال گذشته ۴۲۳۰ پرونده در شورای پزشکی وبا تشکیل جلسات متعدد با حضور پزشکان متخصص مورد بررسی قرار گرفته است که بر اساس گزارش آماری سازمان تامین اجتماعی در قم، برای ۳۵۹ نفر رای از کار افتاده کلی و جزئی صادر شده است.

او در پایان عنوان کرد:بر اساس گزارش آماری پرونده‌های بررسی شده از درخواست‌های از کار افتادگی، در شش ماهه نخست امسال نیز برای ۱۳۴ نفر از مراجعین رای از کار افتادگی کلی و جزئی صادر شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccpmq4.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما