کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه علوم پزشکی قم

خبرگزاری فارس , 20 بهمن 1398 ساعت 17:20

اعضای هیأت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه علوم پزشکی قم طی مصوبه‌ای برگزاری مناظرات انتخاباتی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه را مجاز شمردند.


به گزارش قم نیوز نشست هم‌اندیشی هیأت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه علوم پزشکی قم ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی دانشجویی و حجت‌الاسلام سید محمد طاهری مسئول نمایندگی نهاد رهبری، در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به نزدیک شدن به یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد فضای سیاسی حاکم بر دانشگاه‌ها گفت: با گذشت زمان، فضای دانشگاه‌ها در ارتباط با انتخابات داغ‌‌تر و شاداب‌تر می‌شود و این شادابی فضا در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

سمیرا حاجی صادقی اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام با هر روشی به دنبال تخریب فضای انتخاباتی کشور هستند و در این میان وظیفه تشکلات دانشجویی است که با دعوت از کاندیداهای مختلف سعی در شفاف‌سازی مسائل سیاسی داشته باشند.

وی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هر جامعه را معرف و مبین بالاترین سطح تفکر و علم آن جامعه دانست و تصریح کرد: دانشگاه‌ها اصول جهان‌بینی و نظام اعتقادی و ‌ارزشی جامعه را در خود متجلی می‌سازند و با تربیت متفکران و دانشمندان و مدیران آینده، در راستای جهت بخشیدن به حرکت‌های گوناگون فکری، اعتقادی، ‌فرهنگی و سیاسی جامعه مؤثر واقع می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از تشکل‌های اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین بسترهای رشد و شکوفایی دانشجویان نام برد و افزود: تشکلات دانشجویی یکی از تاثیرگذارترین پایگاه‌ها در بدنه جامعه چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ به همین خاطر پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی کشور، تشکل‌ها علاوه بر کارکردهای نظری و سیاسی با حضور پرشور خود در عرصه‌های علمی و اجرایی تبدیل به یکی از تعیین‌کننده‌ترین جریان‌ها در جهت‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی کشور شده‌اند.

در ادامه شرکت‌کنندگان در این نشست ضمن بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات در راستای انتخابات پیش‌رو؛ برگزاری تریبون آزاد با موضوع انتخابات و همچنین برگزاری مناظره با دعوت از کاندیداهای استان قم در طیف‌های مختلف سیاسی را مصوب کردند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85830

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85830/برگزاری-مناظرات-انتخاباتی-دانشگاه-علوم-پزشکی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir