سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 85863
منبع : خبرگزاری فارس

افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیاردی توسط سازمان زیباسازی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از افتتاح 15 پروژه با اعتبار 29 میلیاردی توسط سازمان زیباسازی در ایام دهه فجر خبر داد.
افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیاردی توسط سازمان زیباسازی
افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیاردی توسط سازمان زیباسازی
به گزارش قم نیوز سیدمحمد موسوی منش امروز با اشاره به پروژه‎های قابل افتتاح سازمان زیباسازی در یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این سازمان مجموعا با احتساب پروژه های مناطق 15 پروژه را در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رساند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیش از 29 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده است، افزود: پروژه نقش برجسته زیرگذر بعثت با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در متراژ 800 مترمربع اجرا شده که به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌منش با اشاره به برگزاری ورک شاپ 22 بهمن در باغ راه بهار با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال با حضور 20 هنرمند خطاط و خط نقاش، بیان کرد: همچنین رونمایی از المان شهدای آتش نشان در پردیسان میدان آتشنشانی با اعتبار 800 میلیون ریال در این ایام صورت می‌گیرد.

وی رونمایی از المان آیت الله بروجردی در میدان مرجعیت با اعتبار 2 میلیارد ریال، المان ورودی شهر بلوار امام رضا (ع) با اعتبار 1 میلیارد ریال، نورپردازی پل رضوی بلوار سردار سپهبد شهید سلیمانی با اعتبار 1میلیارد و 500 میلون ریال با طول 50 متر و تعداد والواشر و پرژکتور مجموعاً 110 عدد را از دیگر پروژه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: همچنین در این ایام نورپردازی پل علیخانی بلوار سردار سپهبد شهید سلیمانی با اعتبار 1میلیارد و 500 میلون ریال به طوال 50 متر و تعداد والواشر و پرژکتور مجموعا 110 عدد رونمایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم نصب المان چهل سالگی انقلاب با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در ورودی باغ موزه دفاع مقدس در بلوار آوینی، دیوار نگاره سردار سپهبد شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال در ابعاد 250 متر مربع، اکران المانهای سرو با اعتبار 100 میلیون ریال در تعداد 120 عدد، افتتاح فاز یک نقش برجسته زیرگذر کریمه و نورپردازی با اعتبار 4 میلیارد ریال به متراژ 400متر مربع و افتتاح نورپردازی پل مقداد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به طول 80 متر را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtoeo.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما