سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 85866
منبع : خبرگزاری فارس

پیش بینی 669 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: در استان 669 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده است و تاکنون 127 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قم تائید صلاحیت شدند.
پیش بینی 669 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در قم
پیش بینی 669 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به حمایت ریاست مجلس شورای اسلامی از مدیران استان قم اظهار کرد: رئیس مجلس نقش شایان ذکری در اجرای پروژه‌ها در استان قم دارد و او همیشه مدیران استان را مورد حمایت قرار داده است.

وی ادامه داد: امسال در شرایطی جشن‌های دهه فجر برگزار می‌شود که  حوادث مهمی همچون شهادت سردار سلیمانی را پشت سر گذاشتیم و رویدادهای مهمی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم.

استاندار قم افزود: شهید سلمیانی دستاوردهای زیادی در عرصه امنیت برای کشورمان داشت و حماسه مردم در تشییع این شهید باید مدنظر مدیران قرار بگیرد، تشییع این شهید تاریخی بود و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سرمست با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این راهپیمایی باید به دور از تقسیم‌بندی‌ها، نماد وحدت، عزت و اقتدار ملی برای ملت و نظام اسلامی باشد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 2 اسفند هم منتظر مشارکت حداکثری مردم با هوشیاری در این حماسه هستیم.

وی ادامه داد: در نظام مردم سالار دینی مبنای قدرت و امنیت با حضور مردم تعریف می‌شود، سیاست ستاد انتخابات براساس بیانات مقام معظم رهبری مبتنی بر اصولی همچون امنیت، سلامت و ایجاد شوق و شور در مردم برای حضور حداکثری است.

استاندار قم افزود: در استان 669 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده است و 20 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات در قم مشارکت می‌کنند، تاکنون 127 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تائید صلاحیت شدند.

سرمست با اشاره به وضعیت اجتماعی استان قم اظهار کرد: سعی کردیم که سند تحول مدیریت اجتماعی و فرهنگی استان براساس مطالعات دقیق جامعه شناختی و احصای آسیب‌های اجتماعی به تصویب برسد.

وی ادامه داد: شاهد تصویب برنامه‌های عملیاتی برای کاهش طلاق، کاهش حاشیه نشینی، کاهش تصادفات و کاهش خشونت در استان قم بودیم و امیدواریم که این برنامه‌ها در سال آینده در استان عملیاتی شوند.

استاندار قم افزود: افزایش ضریب امنیت اجتماعی استان، سیاست مدیریت قم است، امنیت این استان اولویت دولت بوده و هر سال میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی به قم می‌آیند.

سرمست با اشاره به گسترش بخش صنعت در استان قم اظهار کرد: هدف گذاری مدیریت استان ایجاد، توسعه و تکمیل ظرفیت 445 واحد صنعتی در قم است و تاکنون 172 واحد صنعتی در استان با سرمایه گذاری 770 میلیارد تومان ایجاد شدند یا توسعه پیدا کردند یا تکمیل ظرفیت داشتند که سه هزار و 628 شغل جدید را در استان قم به وجود آوردند.

وی ادامه داد: حفظ اشتغال نخست اولویت مدیریت استان قم بود و پس از آن به سراغ احیای واحدهای تولیدی راکد در استان رفتیم، در سال جاری 17 واحد تولیدی راکد در قم به چرخه تولید بازگشت که 156 شغل جدید را به همراه داشت.

استاندار قم خاطرنشان کرد: به دنبال تک رقمی کردن نرخ بیکاری در استان هستیم، اکنون نرخ بیکاری در استان 10 درصد است و 600 نفر از تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم کم شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcce4q4.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما