چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 85882
منبع : خبرگزاری فارس

تکمیل 326 طرح تولیدی قم نیازمند 1450 میلیارد تومان سرمایه گذاری

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 326 طرح تولیدی در استان با پیشرفت بالای 60 درصد وجود دارد که تکمیل این طرح ها به هزار و 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر نیاز دارد.
تکمیل 326 طرح تولیدی قم نیازمند 1450 میلیارد تومان سرمایه گذاری
تکمیل 326 طرح تولیدی قم نیازمند 1450 میلیارد تومان سرمایه گذاری
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی در استان قم اظهار کرد: دو هزار و 209 واحد صنعتی در استان وجود دارد که چهار هزار و 961 میلیارد تومان در این واحدها سرمایه گذاری شده است و این واحدها برای اشتغال 56 هزار و 45 نفر به وجود آوردند.

وی ادامه داد: سهم بخش صنعت استان قم به کل بخش صنعت کشور در زمینه تعداد واحدهای صنعتی 2.9 درصد، در زمینه حجم سرمایه گذاری 1.5 درصد و در زمینه اشتغال 2.3 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: محصولات عمده تولیدی استان انواع محصولات لاستیک و پلاستیک و صنایع پایین دست پتروشیمی، چسب، کفش، دمپایی، مبلمان، سوهان، لامپ‌های کم مصرف، انواع موتورسیکلت، لوازم خانگی، قطعات خودرو، صنایع بسته بندی و صنایع معدنی است.

سیجانی با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: 326 طرح تولیدی در استان با پیشرفت بالای 60 درصد وجود دارد که در صورت تکمیل این طرح‌ها برای هشت هزار و 245 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای طرح‌های تولیدی با پیشرفت بالای 60 درصد در استان قم هزار و 329 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است و تکمیل این طرح‌ها نیاز به هزار و 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان در زمینه محصولات فولادی و آهنی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، فرآورده‌های لبنی و لوازم بهداشتی و سلولزی هستند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcauana.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما