کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه 300 سری جهیزیه ‌به زوج های جوان قمی اهدا کرد

خبرگزاری تسنیم , 23 بهمن 1398 ساعت 20:02

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب قم(ع) گفت: در مجموع برای تهیه و خرید ۳۰۰ سری جهیزیه بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که بخشی از آن توسط مردم و خیرین و بخش دیگری توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بوده است.


به گزارش قم نیوز سرهنگ علی دستوری در حاشیه اهدای 300 سری جهیزیه کامل به زوج های جوان قمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمام 17 قلم جهیزیه تهیه شده را کالاهای ساخت داخل تشکیل داده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده سال آینده نیز مانند امسال 300 سری جهیزیه کامل به زوج های جوان و نیازمند استان اهدا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب قم(ع) عنوان کرد: سال 971، 123 سری جهیزیه کامل به زوج های نیازمند استان اهدا شد که امسال شاهد رشد در این آمار هستیم.

دستوری تصریح کرد: در مجموع برای تهیه و خرید این 300 سری جهیزیه بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده که بخشی از آن توسط مردم و خیرین و بخش دیگری توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بوده است.

وی ادامه اد: این جهیزیه ها در قالب طرح ازدواج آسان به زوج های جوان تعلق می گیرد و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به صورت جدی در این نهاد دنبال می شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85896

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85896/قرارگاه-محرومیت-زدایی-سپاه-300-سری-جهیزیه-به-زوج-های-جوان-قمی-اهدا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir