چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 85899
منبع : خبرگزاری فارس

7 هندبالیست قم در اردوی تیم ملی

قم نيوز : رئیس هیأت هندبال استان قم از دعوت هندبالیست‌های مستعد و آینده‌دار استان قم از فدراسیون هندبال برای حضور در جمع منتخبین استعدادهای برتر کشور خبر داد.
7 هندبالیست قم در اردوی تیم ملی
7 هندبالیست قم در اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی امروز اظهار کرد: برای رشد و پیشرفت روزافزون هندبال قم روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و مطمئنم به واسطه برخورداری از مربیان توانمند و مجرب این رشته در قم، قدم‌های موفقی برداشته شده است.

وی ادامه داد: هندبال یکی از رشته‌های توپی مورد توجه و پرطرفدار در ورزش قم به شمار می‌رود و نوجوانان و جوانان بسیاری به این رشته علاقمند هستند، به همین دلیل استعدادهای زیادی در هندبال قم داریم که با بهره‌گیری از دانش مربیان با تجربه و با دانش این رشته در مسیر پرورش آنها گام برداشته‌ایم.

رئیس هیأت هندبال استان قم بیان کرد: هندبال قم به واسطه این توانمندی امسال دو تیم در لیگ‌های باشگاهی کشور معرفی کرد، یقینا با توجه به هندبالیست‌های آینده‌داری که اکنون در رده‌های پایه در حال آموزش هستند، در سال‌های آتی تیم‌های موفقی در سطح اول هندبال ایران و بازیکنان شاخصی در تیم‌های ملی خواهیم داشت.

وی در ادامه از دعوت هندبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی خبر داد و یاد آور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال، از این هفته شاهد تشکیل نخستین اردوی آماده‌سازی منتخبین استعدادهای برتر پسر کشور در رشته هندبال خواهیم بود و از قم هفت هندبالیست‌ به این اردو می‌روند.

محمدخانی با اشاره به آغاز این اردو از روز 24 بهمن ماه، خاطرنشان کرد: هندبالیست‌های دعوت شده به این اردو مدت سه روز به میزبانی هیأت هندبال استان سمنان و در شهر شاهرود زیر نظر مربیان خود تمرین می‌کنند، در شرایطی که 29 بازیکن در اردو هستند و هفت نفر آنها به نام‌های امیرمهدی عباسی، علی محمدی، حامد باباخانی، محمدامین کاشی، امیرحسین هوشنگی، علی محمدرضایی و محمدجواد موسایی نماینده قم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3vav.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما