کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله غرویان: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیوند ناگسستنی با انقلاب و ولایت را نشان داد

خبرگزاری تسنیم , 23 بهمن 1398 ساعت 21:24

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این است که مردم پیوند ناگسستنی با نظام و انقلاب اسلامی و ولایت دارند.


به گزارش قم نیوز آیت الله محسن غرویان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که مردم پیوند ناگسستنی با نظام و انقلاب اسلامی و ولایت دارند.

وی افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال با چهلم سردار سلیمانی همزمان شد و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این موضوع انگیزه مضاعفی در مردم ایجاد کرد تا در راهپیمایی حضور چشم گیری داشته باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه حضور بی نظیر ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای دنیا پیام های زیادی دارد، بیان کرد: امثال ترامپ و قدرت های استکباری جهان هنگامی که راهپیمایی عظیم ملت ایران را مشاهده می کنند از اجرای نقشه های شوم خود علیه ایران اسلامی مایوس می شوند.

استاد حوزه و دانشگاه آثار و برکات حضور ملت در صحنه های حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: بهترین ثمره و نتیجه مراسم راهپیمایی 22 بهمن مایوس کردن دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله غرویان خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور چشم گیر در مراسم راهپیمایی امروز نقشه های دشمن را خنثی کرد و در شرایط امروز این حضور بی نظیر دارای آثار و برکات بی نظیری است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85905

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85905/آیت-الله-غرویان-ملت-ایران-حضور-راهپیمایی-22-بهمن-پیوند-ناگسستنی-انقلاب-ولایت-نشان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir