پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 85917
منبع : خبرگزاری تسنیم

رونمایی از آثار همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" با حضور وزیر ارشاد در قم

قم نيوز : مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از رونمایی از آثار همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" خبر داد گفت: آثار همایش که شامل ۷۶ مقاله علمی، سه مصاحبه تخصصی بوده و در قالب ۶ جلد کتاب نفیس منتشر شده در این همایش رونمایی شد.
رونمایی از آثار همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" با حضور وزیر ارشاد در قم
رونمایی از آثار همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" با حضور وزیر ارشاد در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی‌اصغر ثنایی در همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" با اشاره به آثار ملی همایش اظهار داشت: در این همایش با حضور وزیر ارشاد از آثار همایش که شامل 76 مقاله علمی در قالب 6 جلد کتاب نفیس رونمایی شد.

وی اهتمام جدی دفتر تبلیغات اسلامی را برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب موردتوجه قرارداد و افزود: این همایش در نخستین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شده و باید در مواجهه با آن منطقی و بر مبنایی علمی برخورد کنیم.


دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی قم ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی  با رویکرد برخورد علمی با بیانیه بسته‌های علمی و برنامه‌هایی را تعریف کرده که در راستای تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب بوده و به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی محورهای چهارگانه همایش را بیان و با تأکید بر گفتمان‌سازی برای جوانان تصریح کرد: 76 مقاله چاپ‌ شده از بین صدها مقاله ارسالی انتخاب‌ شده و برای این همایش 30 نشست و 3 مصاحبه تخصصی با توجه به چهار محور تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدن‌سازی، چیستی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه برگزار شده است.

ثنایی از برگزاری کمیسیون‌های تخصصی در حاشیه همایش نیز خبر داد و گفت: کمیسیون‌ها برای تحلیل محورهای بیانیه گام دوم و همچنین تحلیل تجربه و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته برگزارشده و به تحلیل شرایط کنونی نیز می‌پردازد.

وی شرکت بیش از چهار هزار و 600 نفر از جوانان را در مسابقه آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف مورد توجه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم باید بر حضور جوانان در میدان تأکید کرده و شرایط این حضور را فراهم کنیم.

در این همایش با حضور سید عباس صالحی وزیر ارشاد از آثار همایش ملی "گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی" رونمایی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaheo.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما