جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 85936
منبع : خبرگزاری فارس

زاکانی: تغییر در کشور باید از صندوق‌های رای شکل بگیرد

قم نيوز : کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر باید از پای صندوق‌های رای و با رای‌های مردم صورت بگیرد و ما تنها می‌توانیم به عنوان جزئی از مردم تغییر را مدیریت کنیم.
زاکانی: تغییر در کشور باید از صندوق‌های رای شکل بگیرد
زاکانی: تغییر در کشور باید از صندوق‌های رای شکل بگیرد
به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی پنجشنبه در همایش انتخاباتی منطقه 6 قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت ابوالفضل خیابان شاه ابراهیم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه زمان انقلاب اهداف خود را می‌شناختیم اما امکانات و تجربه لازم را نداشتیم، اظهار کرد: امروز بعد از 41 سال به افتخارات گذشته خود می‌بالیم اما ناظر به کاستی‌های گذشته باید درس گرفته و آینده روشنی را تداعی کنیم.
وی با بیان اینکه باید نهایت بهره را از ظرفیت‌های موجود ببریم، عنوان کرد: افراد انقلابی باتوجه به تغییر شرایط اهداف انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کنند ولی افراد غیر انقلابی بدنبال صندلی‌ هستند تا بتوانند دست در سفره مردم ببرند.
کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید باتوجه به این بیانیه تغییراتی را در راستای پیشرفت زندگی مردم داشته باشیم و در طول انقلاب اسلامی نیز بارها ثابت شده است که هرگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرده و به مردم خدمت کردیم، به نتایج مطلوبی رسیدیم.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور و استان نیازمند تغییر است، مطرح کرد: اگر کشور می‌خواهد یک تغییر را در خود شکل بدهد باید آغاز آن از مجلس شورای اسلامی باشد چراکه یک مجلس کارآمد می‌تواند کشور را آباد و یک مجلس ناکارآمد، می‌تواند کشور را نابود کند.

خیال دولت از مجلس راحت است
زاکانی با بیان اینکه امروزه دولت خیالش از مجلس راحت است چراکه افراد انقلابی در مجلس در اقلیت هستند، خاطرنشان کرد: اگر مجلس در صدر امور قرار بگیرد که امیدواریم مجلس آینده این ویژگی را داشته باشد بدنبال این خواهیم بود تا وضعیت معیشت مردم تغییر دوم کشور باشد.
وی ادامه داد: تا چند ماه قبل بزرگترین مشکل مردم بیکاری بود ولی امروزه دغدغه اصلی آن‌ها وضعیت معیشتی است یعنی افرادی که شاغل هستند نیز نمی‌توانند معیشت خود را تامین کنند و این موضوع زمانی رخ می‌دهد که دولت بر سر سفره مردم بنشیند و سفره مردم را سبک کند.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم با اشاره به اینکه قم مرکز و کانون ظرفیت‌های بی‌نظیر است، تصریح کرد: سه کاندیدای اصولگرای استان قم بدنبال استفاده از ظرفیت بی‌نظیر استان قم به عنوان کانون فکری جهان اسلام هستند، درحالی که یک جریان مرموز به دنبال تخریب و خاموش ماندن قم است.
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از فرودگاه قم تغییرات بزرگی در استان انجام خواهد شد، یادآور شد: ظرفیت‌های بسیاری در استان قم وجود دارد و نباید مردم این استان در زجر باشند، باید امکانات استان افزایش پیدا کند تا مردم دیگر در کنار درد خودشان درد عدم رسیدگی را تحمل نکنند.
زاکانی با اشاره به اینکه مجموعه منطقه 2 و 6 استان قم به عنوان دو منطقه محروم نیازمند همت همگانی برای تحول و تغییر است، بیان کرد: تغییر باید از پای صندوق‌های رای و با رای‌های مردم صورت بگیرد و ما تنها می‌توانیم به عنوان جزعی از مردم تغییر را مدیریت کنیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiona.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما