جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 85937
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی: در مبارزه با فساد با احدی تعارف نداریم

قم نيوز : کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکس در کشور با هرلباس و در هر جایگاهی باشد اگر فساد داشته باشد با آن مقابله می‌کنیم، گفت: ما آمده‌ایم در شهر قم و در کشور با آن‌ها که فاسد هستند مقابله کنیم و هیچ تعارفی با هیچ شخصی نداریم.
امیرآبادی: در مبارزه با فساد با احدی تعارف نداریم/عملکرد دولت کشور را به عقب برد
امیرآبادی: در مبارزه با فساد با احدی تعارف نداریم/عملکرد دولت کشور را به عقب برد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی پنجشنبه در همایش انتخاباتی منطقه 6 قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت ابوالفضل خیابان شاه ابراهیم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام امنیت و رفاه امروز را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: آنچه برای سه کاندیدای اصولگرای استان مورد توجه و تاکید است مبارزه با فساد است.

وی با بیان اینکه هرکس در کشور با هرلباس و در هر جایگاهی باشد اگر فساد داشته باشد با آن مقابله می‌کنیم، عنوان کرد: ما آمده‌ایم در شهر قم و در کشور با آن‌ها که فاسد هستند مقابله کنیم و هیچ تعارفی با هیچ شخصی نداریم.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خط قرمز بعدی ما مردم هستند و تلاش داریم همانند دوره‌های گذشته مردمی بمانیم، مطرح کرد: برای مجلس آینده اگر به یاری خداوند اکثریت آن دست نمایندگان انقلابی باشد موضوع شفافیت آرا پیگیری و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم رای نمایندگان خود را بدانند در انتخاب آن‌ها نیز تاثیر خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: باید وضعیت زندگی نمایندگان و مسئولان برای مردم مشخص شود.

امیرآبادی فراهانی افزود: در محاسباتی که داشتیم ارزیابی شد که اگر بخواهیم به تنهایی ستاد انتخاباتی داشته باشیم هر کدام حدود 250 میلیون تومان باید هزینه کنیم که در مجموع معادل 750 میلیون تومان می‌شد درنتیجه تصمیم گرفتیم باتوجه به مشکلات موجود در جامعه هر سه نفر یک ستاد انتخاباتی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که فساد در وزارت‌ خانه‌های کشور وجود داشته باشد وضعیت زندگی مردم سخت خواهد شد، تصریح کرد: زمانی که مجلس انقلابی و مردمی نباشد و درعوض دولتی باشد هیچ گاه نمی‌توانیم منتظر مبارزه با این فسادها باشیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کمک کنیم در مجلس آینده رئیس قوه قضائیه مورد حمایت و کمک مجلس قرار بگیرد، یادآور شد: در چندین ماه اخیر اقدامات خوبی توسط حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انجام شده است و امیدواریم با حمایت مجلس و در سال 1400 با یک دولت انقلابی مردم طعم خدمت را بچشند.

وی ابراز کرد: ما منتقد دولت هستیم و اعتقاد داریم عملکرد این دولت کشور را به عقب برد و با شرطی شدن کشور خیانت بزرگی به مردم شده است.

امیرآبادی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت سهمیه در کنکور، بیان کرد: هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد سهمیه شهدا و ایثارگران در کنکور برداشته شود ولی برداشتن سهمیه هیأت‌های علمی دانشگاه‌ها حمایت خواهد شد.

وی ادامه داد: 11 نوع سهمیه برای کنکور وجود دارد ولی تنها سهمیه شهدا و ایثارگران مورد انتقاد واقع می‌شود درحالی که در تمام کشورهای دنیا بهترین خدمات به افرادی که سابقه حضور در جنگ دارند ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz9bw.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما