جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 85940
منبع : خبرگزاری فارس

نگرانی نمایندگان از حذف یارانه معیشتی توسط دولت

قم نيوز : کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم گفت: ترسی در بین نمایندگان به وجود آمد که دولت سال آینده یارانه معیشتی را هم حذف کند و به همین خاطر تلاش کردیم آن را به یارانه تجمیع کنیم تا قانونی شود.
نگرانی نمایندگان از حذف یارانه معیشتی توسط دولت/13 برابر دیگر نمایندگان طرح به مجلس داده‌ام
نگرانی نمایندگان از حذف یارانه معیشتی توسط دولت/13 برابر دیگر نمایندگان طرح به مجلس داده‌ام
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی  ظهر امروز در نشست خبری نامزدهای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم، با اشاره به شایعه زمین های زیر پل 9 دی منتسب به وی اظهار کرد: این موضوع در مجلس نهم و دهم مطرح شد و هر سری شبنامه هایی به شورای نگهبان می‌دهند و هر دفعه بررسی و تأیید صلاحیت صورت گرفت و امسال هم مجدداً این مساله مطرح شده است.

وی ادامه داد: جایی که پل زده شود ساختمان و زمین بی ارزش می‌شود؛ بله اگر شما یک خیابان 8 متری می‌خواهد توسعه یابد اقدام به خرید کنی سود می‌کنی اما در این مساله چنین سودآوری صادق نیست.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بستگان من زیر پل خانه دارند که سال‌هاست کسی از او نمی‌خرد و ضرر زیادی متحمل شده است؛ در خصوص پل امینی بیات هم چنین مطلبی مطرح کردند و تقریباً قیمت ملک نصف شده و ضرر زیادی ایجاد شد.

جز منزل فعلی هیچ ملک دیگری ندارم

وی گفت: غیر از منزل فعلی در خیابان جوادلائمه من هیچ ملک دیگری ندارم و هرکس چیزی پیدا کرد می‌تواند اعلام کند. حاضرم اموال خودم و بستگانم و خانواده درجه یک و دو را اعلام کنم و اگر چیزی به ناحق اضافه شده رسیدگی شود. کارهایی که علیه من می‌شود تخریب است و هر سال مطرح شده و راه به جایی نبرده است.

امیرآبادی فراهانی در ادامه سخنان خود با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته 482 طرح در مجلس ارائه شده که 20 طرح سهم بنده بوده که 13 برابر باقی نمایندگان است. 35 برابر طرح‌های دیگر نمایندگان طرح‌های من تبدیل به قانون شده است.

وی با تاکید بر اینکه من و آقای تاجگردون تنها نمایندگانی بودیم که طی این‌ سال‌ها همیشه عضو کمیسیون تلفیق بوده‌ایم گفت: معمولاً در سؤالات و تحقیقات و تذکرات حضور فعال داشتم و در حوزه استانی نیز کارگروه‌های من ناظران خوبی برای مدیران بودند و 500 نفر را در کارگروه‌ها به عنوان گردش نخبگانی را به کار گرفتیم.

تخصیص 50 میلیارد منابع دولتی به شهرداری برای فرودگاه قم

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره قم گفت: دو پروژه دچار گره کور شدند و جلسات متعدد داشتیم تا مشکل آن‌ها حل شود؛ استاندار قبلی فرودگاه را به دادگاه برد و از سرمایه گذار قبلی خلع ید کرد و هزار و 200 نفر سرمایه گذار در این پروژه دخیل بودند.

وی گفت: 50 میلیارد تومان از منابع دولت به شهرداری دادیم تا مشکل سرمایه گذاران حل شود و با بانک پاسارگاد صحبت کردیم و عنوان کرده که مشکل سرمایه گذاران حل شود تا وارد پروژه شود.

امیرآبادی با اشاره به پروژه منوریل قم گفت: قرار بود پروژه تا پردیسان برود و دیگر تا حرم صرفه اقتصادی ندارد و فعلاً برنامه این است که تغییر کاربری داده شود اما همه این مسائل نیازمند بودجه است و منابع داخلی کشور هم وضع خوبی ندارد و دولت قول داده که کل هزینه‌های منوریل را بدهد و دولت فعلی اصلاً چنین مطلبی را قبول نکرد و تاکید داریم از این پس تا منابع مالی حل نشود نباید هیچ پروژه ای اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه من با هیچ کدام از گروه‌های اصلاح طلب در قم جلسه نداشته‌ام اظهار کرد: حدود دو هفته قبل تعدادی از فعالان سیاسی منطقه نیروگاه گردهم آمدند تا در خصوص مسائل این منطقه تبادل نظر کنند و عمدتاً اصولگرا و عضو پایداری بودند.

نگرانی نمایندگان از قطع یارانه معیشتی توسط دولت

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما اعتقاد داریم که دولت به 60 میلیون نفر یارانه معیشتی نمی‌دهد اظهار کرد: به همین خاطر با برخورد دولتی‌ها در خصوص اینکه یارانه معیشتی قانونی نیست، ترسی در بین نمایندگان به وجود آمد که دولت سال آینده یارانه معیشتی را هم حذف کند و به همین خاطر تلاش کردیم آن را به یارانه تجمیع کنیم تا قانونی شود.

وی اضافه کرد: دولت در خصوص صرفه جویی‌های بنزین و درآمدهای آن درست اطلاعات نمی‌دهد و مردم را هم در خصوص اعتراض به یارانه معیشتی تهدید کرده که از نظر ما قابل قبول نبوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx1dc.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما