کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف استعداد در اسکواش قم/نیازمند توسعه اسکواش هستیم 

خبرگزاری برنا , 26 بهمن 1398 ساعت 9:10

هیات اسکواش قم در راستای گسترش این رشته پرهیجان ورزشی، اقدام به بکارگیری کمک مربی تیم ملی کرده تا استان قم در راستای توسعه اسکواش قدم های استوارتری را بردارد. 


به گزارش قم نیوز شیوا تجویدی مربی تیم هیات اسکواش استان قم گفت: 14 سال است که اسکواش بازی می کنم و هشت سالی هم می شود که کار مربیگری تیم های اسکواش را در دستور کار دارم.

وی بیان داشت: در دورانی که به عنوان بازیکن فعالیت می کردم مقام های بسیاری در سطح بین المللی و ملی کسب کردم و هم اکنون هم درجه مربیگری سطح یک جهان را داشته و کمک مربی تیم ملی و مربی استعدادیابی هستم.

تجویدی با اشاره به فعالیتش در استان قم گفت: به دعوت هیات اسکواش استان قم به این استان آمدم و در راستای کمک به توسعه تیم هیات اسکواش استان تلاش می کنم، استعدادهای خوبی در قم وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با حضور آنها به نتایج مطلوبی برسیم.

مربی تیم اسکواش قم گفت: البته یک نکته هم، کم بودن تعداد بازیکنان اسکواش در قم است که این موضوع موجب می شود نتوانیم نفرات بیشتری را استعدادیابی کنیم که انتظار می رود افراد بیشتری جذب این رشته ورزشی شوند.

وی گفت: وضعیت اسکواش استان قم در حال حاضر متوسط است ولی از نظر فنی ضعیف است و به مربی های فنی نیاز دارد که از پایه با حضور مربی های قوی تر شاهد ورزشکاران خوب و با وضعیت مناسب تر باشیم.

تجویدی گفت: نکته مهم در میان ورزشکاران اسکواش قم، داشتن انگیزه زیاد است که این امر خوبی بوده و موجب پیشرفت آنها خواهد شد.

وی گفت: بنده به استان قم فقط یک روز در هفته می آیم و این کم است و قم نیازمند مربی های فنی است که آنها بتوانند تربیت کرده و تلاش در راستای توسعه اسکواش قم داشته باشند.

مربی تیم هیات اسکواش قم با اشاره به تجهیزات اسکواش قم گفت: استان قم دارای سالن و زیرساخت خوبی است و فضای سالن نیز مناسب است، اما گویا دوری مسیر نسبت به مرکز شهر مشکلاتی را برای بازکنان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85944

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85944/کشف-استعداد-اسکواش-قم-نیازمند-توسعه-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir