يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 85975
منبع : خبرگزاری فارس

3 بازیکن شیمیدر قم در کاپ آسیا

قم نيوز : کادر فنی تیم ملی بسکتبال مردان ایران از سه بازیکن شیمیدُر قم برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به رقابت‌های کاپ آسیا دعوت کرد.
3 بازیکن شیمیدر قم در کاپ آسیا
3 بازیکن شیمیدر قم در کاپ آسیا
به گزارش قم نیوز در حالی که بازی‌های موفق تیم بسکتبال شیمیدُر قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور این تیم را به عنوان سومین تیم مرحله مقدماتی راهی پلی‌آف خواهد کرد، حالا یکی از نتایج مهم درخشش نماینده قم در لیگ برتر امسال دعوت سه بازیکن این تیم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی است.

شیمیدُر که با هدایت محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری در فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران حضور یافته، در شرایطی که بازی‌های مرحله مقدماتی به پایان رسیده با دو بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در مکان پنجم ایستاده اما با پیروزی در این دو بازی به عنوان تیم سوم جدول راهی پلی‌آف می‌شود.

نماینده بسکتبال قم امسال در ترکیب خود بازیکنان بسیار خوب و آماده‌ای دارد، نفراتی که بین آنها چند ملی‌پوش هم حضور دارند و با درخشش این تیم را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر بسکتبال مردان ایران معرفی کرده‌اند، تیمی که در پلی‌آف باید با تیم ششم جدول دیدار کند.

بعد از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، کادر فنی تیم ملی در آستانه شروع بازی‌های کاپ آسیا از 18 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد، در حالی که سه نفر آنها به نام‌های محمد جمشیدی، مایکل رستم‌پور و مسعود سلیمانی بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدُر قم هستند.

رقابت‌های پیش‌روی تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره اول انتخابی کاپ آسیا است که برای این مسابقات علاوه بر سه بازیکن تیم شیمیدُر قم، نفرات دیگری از سایر تیم‌ها به این اردو دعوت شده‌اند و شیمیدُر قم بعد از این اردو بازی‌های باقی مانده خود از مرحله مقدماتی لیگ برتر را در بندرعباس برابر تیم شهرداری و در کرمان مقابل تیم مس انجام خواهد داد.

اردوی تیم ملی بسکتبال مردان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان دارد و تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا به میزبانی تهران روزهای اول تا چهارم اسفند ماه به ترتیب با تیم‌های ملی بسکتبال مردان سوریه و قطر روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام / 111
https://qomnews.ir/vdcdkn0j.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما