?>?> قم نیوز - ووشوکاران قم در یک قدمی لیگ برتر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ووشوکاران قم در یک قدمی لیگ برتر

خبرگزاری فارس , 27 بهمن 1398 ساعت 12:40

تیم منتخب هیأت ووشو استان قم با عبور از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور به یک قدمی لیگ برتر ووشو ایران رسیدند.


به گزارش قم نیوز ووشو قم که سال 1398 را با یک اتفاق بسیار بزرگ و دستاورد فوق‌العاده ارزشمند یعنی کسب مقام قهرمانی و نشان طلای مهدی اکبری‌مقدم از پیکارهای 2019 قهرمانی جوانان آسیا آغاز کرد، در آخرین روزهای سال جاری نیز در آستانه یک موفقیت دیگر قرار گرفته است.

این رشته ورزشی که در قم استعدادها و نخبه‌های زیادی دارد و مربیان توانمند و مطرحی در آن فعالیت می‌کنند، با راهیابی تیم منتخب هیأت ووشو به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، برای نخستین‌بار در تاریخ خود به دنبال کسب سهمیه صعود به لیگ برتر ایران است.

ووشو که در دو بخش ساندا یا مبارزه و تالو یا اجرای فرم انجام می‌شود و یکی از زیباترین رشته‌های ورزشی رزمی به شمار می‌رود، در سال جاری علاوه بر پیکارهای قهرمانی آسیا، در سطح میادین داخلی نظیر قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز دستاوردهای ارزنده‌ای برای ورزش قم به ارمغان آورده است.

بین تمام اتفاقاتی که امسال در ووشو قم رخ داد می‌توان به درخشش ووشوکاران تیم قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره کرد، تیمی که دیدارهای مرحله مقدماتی را با کسب 12 امتیاز و رتبه دوم جدول رده‌بندی سپری کرد و حالا یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نهایی محسوب می‌شود.

تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله ‌نهایی مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول مردان ایران در حالی مشخص شد که پیکارهای هفته پایانی در آکادمی ووشو به انجام رسید و از گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی سرانجام تیم‌های زرین‌رود و هیأت ووشو نور از گروه نخست و تیم‌های شهرداری ملارد و هیأت ووشو قم از گروه دوم بالا آمدند.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون ووشو، دیدارهای مرحله نهایی روز جمعه شانزدهم اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود تا دو تیم به لیگ برتر سال آینده راه یابند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85978

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85978/ووشوکاران-قم-یک-قدمی-لیگ-برتر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir