يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85981
منبع : ایسنا

جایزه بین‌المللی خوشنویسی «یاس یاسین» برگزیدگان خود را شناخت

قم نيوز : خراسان رضوی برگزیدگان جایزه بین‌المللی خوشنویسی «یاس یاسین» در اختتامیه این مراسم و با حضور اساتید برجسته خوشنویسی ایران و جهان معرفی شدند.
جایزه بین‌المللی خوشنویسی «یاس یاسین» برگزیدگان خود را شناخت
جایزه بین‌المللی خوشنویسی «یاس یاسین» برگزیدگان خود را شناخت
به گزارش قم نیوز از مجموع 252 اثر رسیده به دبیرخانه، 67 اثر در رشتة کتابت نستعلیق، 29 اثر در رشتة کتابت نسخ خطبة شریفه فدکیه، 45 اثر در رشتة قطعه‌نویسی ثلث و 111 اثر در رشتة قطعه‌نویسی نستعلیق مفاهیم فاطمی بوده است. هیأت داوران پس از بررسی دقیق آثار نتایج را به شرح زیر اعلام می‌دارد.

در رشته کتابت نسخ خطبه‌ فدکیه؛ جایزه رتبه‌ دوّم به مبلغ 300 میلیون ریال به آقای علیرضا فلاحت‌پیشه از تهران و جایزه رتبه سوّم به مبلغ 200 میلیون ریال به آقای سامان کاکه دیوانه از عراق تعلق گرفت.

در این بخش خانم الهام میرطلایی از اصفهان، خانم زهرا میبدی از قم، آقای محمدنعیم جوادی از قم، خانم زهرا شیرازی‌پور از کرج، خانم اعظم‌السادات محمدی از مشهد، آقای حمید مکانیک از قوچان، خانم فاطمه مهدی‌زاده ارمکی از تهران، آقای اصغر کشاورز حداد از تهران، آقای لقمان محمد یوسف‌زاده از عراق، آقای علیرضا یوسفی‌فر از کاشان، خانم عذرا عبداللّه‌پور از اصفهان، آقای مصطفی رضائی آدریانی از اصفهان، شایسته‌ دریافت جایزه‌ تقدیری 40 میلیون ریالی شدند.

در رشته کتابت نستعلیق خطبه‌ فدکیه؛ جایزه رتبه‌ نخست به مبلغ 400 میلیون ریال به آقای احسان احمدی از مشهد، جایزه رتبه‌ دوّم به مبلغ 300 میلیون ریال به آقای محمدجواد شکوهی‌فر از کرج و جایزه رتبه سوّم به مبلغ 200 میلیون ریال  به آقای محمد شهروز از مشهد تعلق گرفت.

در این بخش آقایان احمد احمدی حیدری از اصفهان، محمد عبداللهی از لاهیجان، وحید احمدزاده از تهران، محمودرضا گودرزی از شهریار، امید ربانی از تهران، امیر دیده‌بان از اصفهان، مجتبی شریفی اصفهان، احد صباحی‌کیا از ایلام، میثم خادمان از کرج، سیدمحمدعلی میرمؤمنی از اراک شایسته‌ دریافت جایزه‌ تقدیری 40 میلیون ریالی شدند.

در رشته‌ قطعه‌نویسی نستعلیق جایزه بین‌المللی یاس یاسین؛ جایزه رتبه‌ نخست به مبلغ 200 میلیون ریال به آقای احسان احمدی از مشهد، جایزه رتبه‌ دوّم به مبلغ 150 میلیون ریال به آقایان علی خیری حبیب آبادی از اصفهان؛ حامد فقیهی و مصطفی عابدینی از قم و جایزه رتبه سوّم به مبلغ 100 میلیون ریال به آقایان سید پیمان سادات‌نژاد از ایلام، سید رسول آقامیری از تهران، محمدجواد شکوهی‌فر از کرج و پویان مکوندی از اصفهان تعلق یافت.

در این بخش آقایان عسکر محمدی‌تبار از تهران، علیرضا فراستی از تهران، علیرضا بیگ‌محمدی از لاهیجان، سید هادی صادقی از زنجان، مصطفی تاجیان از همدان، توحید صادقی از قوچان، سیدعلیرضا مطلبی از ساری، روح‌الله صادقی اقدم از مشهد و اصغر محمدی البرزی از قم شایسته‌ دریافت جایزه‌ تقدیری 20 میلیون ریالی در این رشته شدند.

در رشته‌ قطعه‌نویسی ثلث جایزه بین‌المللی یاس یاسین؛ جایزه رتبه‌ نخست به مبلغ 200 میلیون ریال به آقای علی ایرانی از قم، جایزه رتبه‌ دوّم به مبلغ 150 میلیون ریال به آقای علی احسان پور از مشهد و جایزه رتبه سوّم به مبلغ 100 میلیون ریال  به آقای ایمن اوزون از استانبول تعلق یافت.

همچنین آقایان احمد داریانتو از اندونزی، مجید داستانی از قم، احسان کاظمی از ری، تیگو پراستیو از اندونزی، فاتیح ییلدیز از ترکیه، سه ر به ست محمود کریم از عراق، فتاح محمد حمه خان از عراق، خانم نفیسه تقوی از قم و آقای سامان ا غدیر حورا از ترکیه شایسته‌ دریافت جایزه‌ تقدیری 20 میلیون ریالی در این رشته شدند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdca6ona.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما