يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 85983
منبع : خبرگزاری فارس

دختر ووشوکار قم با مدال برنز درخشید

قم نيوز : عضو تیم منتخب هیأت ووشو استان قم با ایستادن در جایگاه سوم به نشان برنز پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور دست پیدا کرد.
دختر ووشوکار قم با مدال برنز درخشید
دختر ووشوکار قم با مدال برنز درخشید
به گزارش قم نیوز در شرایطی که رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در هر دو قسمت دختران و پسران به انجام رسید، ووشوکاران شرکت کننده از استان‌های مختلف برای کسب رتبه‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز هر دو بخش تالو و ساندا با یکدیگر مبارزه کردند.

این مسابقات با حضور نخبه‌ها و استعدادهای تالو و ساندا به میزبانی استان خوزستان در شهرستان ماهشهر به انجام رسید و یکی از اتفاقات مهم آن برای قمی‌های علاقمند به ووشو و خانواده بزرگ ووشو قم، کسب مقام سو و نشان برنز یکی از دختران مستعد این رشته در بخش ساندای رقابت‌ها بود.

این مسابقات به دلیل اینکه انتخابی تیم ملی ووشو جوانان ایران برای رقابت‌های برون‌مرزی سال 2020 هم به شمار می‌رفت، از حساسیت بالایی برخوردار بود و سانداکاران در اوزان منهای 48، 52، 56 و 60 کیلوگرم به میدان رفتند که سرانجام نشان برنز وزن منهای 56 کیلوگرم به نماینده قم رسید.

در این وزن ریحانه سلمان‌پور برای تیم منتخب هیأت ووشو قم نماینده موفقی بود و تنها با یک باخت به دیدار رده‌بندی رفت تا در جایگاه سوم ایستاده و نشان برنز را کسب کند، وزنی که در آن هستی سلیمی از تیم هیأت کرمانشاه با عبور از سد رقیب لرستانی خود به نام آرتینا برجسته به مقام قهرمانی رسید.

در بخش تیمی ساندای مسابقات رده سنی جوانان دختر کشور، تیم هیأت کرمانشاه با کسب سه مدال طلا و یک نقره قهرمان شد، تیم هیأت گلستان با یک طلا و دو برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم هیأت ووشو لرستان با اختصاص یک نقره و یک برنز به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافت و در بخش تالو اصفهان، خراسان‌رضوی و تهران اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1oq4.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما