قم نيوز : کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناکارآمدی امروزه به مشکل اصلی مردم تبدیل شده است، مبارزه با سرطان ناکارآمدی و خودخواهی برخی مسؤولان را از اولویت‌های مجلس آینده توصیف کرد.
زاکانی: اولویت مجلس آینده مبارزه با «سرطان ناکارآمدی» برخی مسؤولان است
به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش بزرگ دامداران و کشاورزان که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد المهدی برگزار شد، با اشاره به اینکه در مجلس آینده چند رویکرد جدی را دنبال خواهیم کرد، اظهار داشت: مبارزه با سرطان ناکارآمدی و خودخواهی برخی از مسؤولان یکی از ویژگی‌های اصلی مجلس بعدی است.

وی با بیان اینکه این ناکارآمدی امروزه به مشکل اصلی مردم تبدیل شده است، عنوان کرد: صد در صد مشکل کشور به دلیل تحریم است ولی 20 درصد این تحریم بخاطر آمریکا است و 80 درصد مابقی آن تحریم‌های داخلی است.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت با تصمیم‌گیری‌های اشتباه افراد ثروتمند را ثروتمندتر کرده و افراد نیازمند را نیازمندتر کرده است که به عنوان نمونه می‌توان به موضوع بنزین اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هویت منطقه دامشهر باید هرچه زودتر مشخص شود، مطرح کرد: نهاده‌های دامی در کشور باید کانالیزه شود تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های دامداران را با کوتاه کردن دست دلالان برطرف کنیم.

زاکانی با بیان اینکه قیمت دام باید به صورت تضمینی مشخص شود، خاطرنشان کرد: یک و نیم درصد گوشت قرمز، یک و نیم درصد گوشت سفید و هفت درصد تخم مرغ کشور در استان قم تامین می‌شود و بخش عمده آن نیز در مرکز دامشهر وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای موضوع مرغ یک قیمت تضمینی وجود دارد ولی متاسفانه این مقوله هنوز برای دامداران برطرف نشده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه عدم تضمین قیمت موجب شده دامدار هیچ آینده‌ای را برای خود درنظر نگیرد، تصریح کرد: بخش عمده مشکلات دامداران در سطح کشور قابل حل است، چراکه اگر در سطح ملی با واسطه‌ها و مفاسد مبارزه کنیم اثر آن در زندگی تک تک دامداران ظهور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عامدانه عده‌ای به دنبال حل نشدن مشکلات استان قم هستند، یادآور شد: فرودگاه، زیرساخت‌های شهری، منوریل، زیرساخت‌های درمانی، صنعت و... در استان قم پیشرفت نداشته درحالی که استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است.

زاکانی اهمیت برخورد با مفاسد اقتصادی را مدنظر قرار داد و گفت: عمده مشکلات کشور به دلیل مفاسد اقتصادی است چه افرادی که بیت المال را حیف می‌کنند و چه افرادی که راه‌های خدمت رسانی به مردم را نمی‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه توزیع مناسبت خدمت و ثروت در کشور باید مدنظر قرار بگیرد، ابراز کرد: باید هرکس به اندازه زحمات خود سود ببرد نه اینکه افرادی به دنبال استفاده از زحمات دیگران باشند؛ مافیای مفاسد بانک‌ها که با سود کلان مردم را زمین‌گیر کرده‌اند نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzz0j.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما