سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 86034
منبع : خبرگزاری تسنیم

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در استان قم: راه نجات کشور مبارزه با فساد است

قم نيوز : کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم با تأکید بر بازسازی اعتماد خدشه‌دار شده مردم گفت: مردم باید همراه با رهبر معظم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی به استقلال اقتصادی دست یابند.
کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در استان قم: راه نجات کشور مبارزه با فساد است
کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در استان قم: راه نجات کشور مبارزه با فساد است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور شامگاه دوشنبه در همایش بزرگ جوانان و ورزشکاران در سالن 2000 هزارنفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان، مبارزه با فساد از سوی مجلس آینده را مورد تأکید قرارداد و اظهار داشت: امروز باید از نمایندگان مردم در رابطه با فساد سؤال شود.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم با انتقاد از فساد برخی مسئولان گفت: امروز فساد مسئولان کشور را با مشکل مواجهه کرده است و باید نمایندگان مجلس یازدهم انقلابی و ولایی باشند تا وضعیت کشور را به سمت تغییر برد.

وی با اشاره به طرح شفافیت آراء که در مجلس دهم مطرح شد، ابراز کرد: اگر در مجلس یازدهم در حداقل هم باشیم این طرح را ادامه داده و بر آن تأکید خواهیم کرد چراکه رسالت ما نمایندگان مبتنی بر شفافیت آراء بوده و در یک اتاق شیشه‌ای است که می‌توان بر اعمال و رأی نمایندگان نظارت کرد.

ذوالنور بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم را محصول تحریمی دانست که از سوی دولتمردان در کشور حاکم شده است، تصریح کرد: مشکل معیشت مردم نتیجه تحریم‌های بیگانگان نبوده و برخی که عرضه اداره کشور را ندارند کشور را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده‌اند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها راه نجات کشور را مبارزه با فساد برشمرد و اظهار داشت: امروز باید زندگی تمامی مسئولان در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد تا برخی زالوصفتان اجازه دست‌اندازی به بیت‌المال را نداشته باشند و مردم آن‌ها را بشناسند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور با طرح گرانی بنزین مردم را به خاک سیاه نشاند، خاطرنشان کرد: سوء مدیریت‌های رئیس‌جمهوری سبب تحت‌فشار قرار گرفتن مردم و به خطر افتادن معیشت آن‌ها شد.

ذوالنور با تأکید بر بازسازی اعتماد خدشه‌دار شده مردم، عنوان کرد: مردم باید همراه با رهبر معظم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی به استقلال اقتصادی دست یابند.

 کاندیدای ائتلاف اصولگرایان استان قم در ادامه بیکاری و نداشتن شغل را مشکل عمده جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود 8 میلیون بیکار در کشور سبب افسردگی، پرخاشگری و بی‌تحملی شده که باید برطرف شود.

وی در پایان مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس را مورد تأکید قرارداد و افزود: راه‌حل برون‌رفت از مشکلات کشور داشتن روحیه جهادی و زنده شدن مکتب جبهه در جامعه است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaywna.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما