سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 86041
منبع : خبرگزاری فارس

دعوت جامعه مدرسین به حضور فعال ملت در جهاد سیاسی انتخابات

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌‌ای ملت عزیز ایران را به حضور فعال در جهادِ سیاسی انتخابات دعوت کرد.
دعوت جامعه مدرسین به حضور فعال ملت در جهاد سیاسی انتخابات
دعوت جامعه مدرسین به حضور فعال ملت در جهاد سیاسی انتخابات
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: براین اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملت عزیز ایران را به حضور فعال در جهادِ سیاسی انتخابات دعوت می‌کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: رجاء واثق داریم ملت شریف ایران در انتخابات پیش رو ـ دوم اسفند 1398 ـ به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی خواهند افزود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: امروز کشور با برخی از مشکلات اقتصادی خاص مواجه است که با توجه به ظرفیت‌های داخلی قابل‌حل است. شکل‌گیری یک مجلس قوی، طالب رونق اقتصادی و عدالت اجتماعی، زمینه را برای حل مشکلات فراهم می‌کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: در تعاملات بین‌المللی نیز یک مجلس مقتدر، پشتوانه دیپلماسی و سیاست خارجی عزتمند است و نخواهد گذاشت طرح‌های استعماری تحمیلی از سوی سازمان بین‌المللی زیرچتر نفوذ آمریکا وارد سیستم حکمرانی ما شود و همه این‌ها با حضور آگاهانه مردم در انتخاب نمایندگانی مؤمن، دارای روحیه جهادی و اعتقاد عمیق به اخلاق اسلامی و پیشرفت و عدالت تأمین خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: توصیه اکید جامعه مدرسین به نامزدهای ارجمند و مردم، این است که در این جهاد سیاسی همواره ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند. به‌یقین با مجاهدت‌های منزّه و شایسته انتخاباتی، مشمول عنایت الهی خواهند بود و سرمایه اخلاقی، اجتماعی و سیاسی این ملت عزیز را بیش‌ازپیش افزایش خواهند داد. همچنین حضور پرشور و رای آگاهانه، پاسداشت خون شهیدان و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است و ان‌شاءالله همه مأجور هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizuav.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما