سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 86042
منبع : خبرگزاری فارس

دعوت حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

قم نيوز : حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید از همگان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: عقل می‌گوید باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و باصلابت است.
دعوت حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات
دعوت حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات
به گزارش قم نیوز آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با تاکید بر اینکه چشم مان بر حقایق بسته نیست و مردم واقعا بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند، یادآور شد: گرفتاری‌های مردم را می دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می‌کند اما تاکید می‌کنیم انسان باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کند.

این مرجع تقلید با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: بخشی از این مشکل ناشی از فشار و تحریم ظالمانه دشمن و هزینه استقلال کشور و بخش دیگر نیز ناشی از مشکل مدیریتی است؛ معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته اند، بنابراین باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اما اگر استقبال کم باشد آنها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می‌شوند.

آیت الله مکارم شیرازی یادآور شد: دشمنان سخت ترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما اثر نکرد، عقل می‌گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: بر همه لازم است که روز جمعه در انتخابات شرکت کنند و ان شاءالله نتیجه خوبی هم گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8yeo.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما