کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مکارم شیرازی: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده صلابت نظام اسلامی است

خبرگزاری مهر , 29 بهمن 1398 ساعت 21:40

یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به امید دشمن به حضور کمرنگ مردم در انتخابات، گفت: با حضور در انتخابات باید ثابت کنیم که ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی قبل از ظهر سه‌شنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگرچه مردم واقعاً بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند، اما با این وجود باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کرد.

این استاد سطوح عالی حوزه گفت: ما گرفتاری‌های مردم را می‌دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می‌کند.

دشمنان را مأیوس کنید

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم در انتخابات دوم اسفندماه امید بسته‌اند، افزود: ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناکام و مأیوس کنیم زیرا چنانچه استقبال کم باشد، دشمنان برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می‌شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: دشمنان سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما این تحریم‌ها اثر نکرد.

وی با بیان اینکه با دلایل عقلی در میابیم که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم، افزود: باید ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی، نظامی پایدار و با صلابت است.

این مرجع تقلید تأکید کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی به دلیل فشار و تحریم ظالمانه دشمن است که این مسئله هزینه مستقل بودن ایران اسلامی است.

وی بخش دیگری از سخنان خود مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از مشکل مدیریتی دانست و افزود: ما معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می‌شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 86043

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86043/آیت-الله-مکارم-شیرازی-حضور-گسترده-مردم-انتخابات-نشان-دهنده-صلابت-نظام-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir