سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 86043
منبع : خبرگزاری مهر

آیت‌الله مکارم شیرازی: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده صلابت نظام اسلامی است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به امید دشمن به حضور کمرنگ مردم در انتخابات، گفت: با حضور در انتخابات باید ثابت کنیم که ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.
حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده صلابت نظام اسلامی است
حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده صلابت نظام اسلامی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی قبل از ظهر سه‌شنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگرچه مردم واقعاً بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند، اما با این وجود باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کرد.

این استاد سطوح عالی حوزه گفت: ما گرفتاری‌های مردم را می‌دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می‌کند.

دشمنان را مأیوس کنید

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم در انتخابات دوم اسفندماه امید بسته‌اند، افزود: ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناکام و مأیوس کنیم زیرا چنانچه استقبال کم باشد، دشمنان برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می‌شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: دشمنان سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما این تحریم‌ها اثر نکرد.

وی با بیان اینکه با دلایل عقلی در میابیم که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم، افزود: باید ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی، نظامی پایدار و با صلابت است.

این مرجع تقلید تأکید کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی به دلیل فشار و تحریم ظالمانه دشمن است که این مسئله هزینه مستقل بودن ایران اسلامی است.

وی بخش دیگری از سخنان خود مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از مشکل مدیریتی دانست و افزود: ما معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaewna.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما