چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 86056
منبع : خبرگزاری فارس

دولت برای پرداخت یارانه معیشت دست در جیب مردم کرد

قم نيوز : کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: آقای روحانی در جمع مردم یزد اذعان کرد که دولت می خواهد به 18 میلیون خانواده ایرانی کمک معیشتی دهد، اما نگفت که می خواهم با دست کردن در جیب همین مردم، این کمک را بپردازم.
دولت برای پرداخت یارانه معیشت دست در جیب مردم کرد
دولت برای پرداخت یارانه معیشت دست در جیب مردم کرد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری شب گذشته و در اجتماع مردم و ایثارگران استان قم در مسجد امیرالمؤمنین (ع) این شهر با اشاره به این که طبق فرموده مقام معظم رهبری هیچ معضل لاینحلّ در کشور وجود ندارد بیان کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور مربوط به داخل کشور، سوء مدیریت ها و حاکم شدن افرادی است که از جنس اصیل انقلاب نیستند.

وی اضافه کرد: امروز می بینیم که بخشی از کشور با مدیریت انقلابی و جهادی توانسته تا نظام اسلامی را به بالاترین پیشرفت های تکنولوژیک برساند، اما وقتی همین مدیریت در بخش هایی مثل صنعت حاضر نیست و به جای آن مغزهای معیوب بر سر کار هستند، متأسفانه نتیجه این می شود که همچنان برخی خودروها به عنوان «مَرکب مرگ»  تولید و توزیع می شوند.

نماینده مردم قم در مجلس دهم ادامه داد: در همین دولت فعلی بود که بنیاد نخبگان تعطیل شد، اما رهبر معظم انقلاب به قضیه ورود کردند و با دعوت از نخبگان و مخترعان کشور شرایط را به گونه ای تدبیر کردند که ضمن فعالیت مجدد این نخبگان و مخترعان، بیش از یک میلیارد و 800 هزار دلار صرفه جویی ارزی برای کشور پدید آمد، در حالی که رئیس جمهور ما امروز بر این باور است که برای حل مشکلات، باید با کدخدا کنار بیاییم.

وی افزود: این فلج مغزی و «مغز معیوبِ واپس گرایِ پوسیده» که بنده از آن صحبت می کنم همین است که ما در اواخر سال قبل، طرح مستدل استیضاح آقای رئیس جمهور را تهیه کردیم، اما تنها 18 نفر از نمایندگان آن را امضا کردند و حتی برخی از آنانی که حاضر به امضا نشدند به من می گفتند که این طرح را به این دلیل امضا نمی کنند که دولت برگزارکننده انتخابات مجلس یازدهم است و ممکن است برای آنان مشکل ساز شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تأکید کرد: مشکل امروز مردم ما، وضعیت معیشتی، مسائل اقتصادی، بیکاری و البته آسیب های اجتماعی است که متأسفانه هیئت رئیسه مجلس هم این مسائل را به عنوان مباحث اولویت دار پیگیری نمی کند و بعضا به مسائل روزمره می پردازد.

وی تصریح کرد: بنده امروز از مردم می خواهم به نماینده ای رأی دهند که شفاف عمل کند و همچنین استیضاح رئیس جمهور را در مجلس یازدهم امضا کند و پای امضای خود نیز بایستد و کنار نکشد.

ذوالنوری با انتقاد از سخنان رئیس جمهور در یزد گفت: آقای روحانی در جمع مردم یزد اذعان کرد که دولت می خواهد به 18 میلیون خانواده ایرانی کمک معیشتی دهد، اما نگفت که می خواهم با دست کردن در جیب همین مردم، این کمک را بپردازم.

کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان قم ادامه داد: چرا باید 156 هزار میلیارد تومان از سرمایه کشور به دلیل تصمیم اشتباه همین دولت در حذف کارت سوخت بسوزد؟

حجت الاسلام ذوالنوری آن گاه به بحث استعفا یا استیضاح رئیس جمهور پرداخت و گفت: مردم عزیز ما بدانند که بحث استعفا، یک فرافکنی است؛ اما استیضاح احتمالی بر خلاف آن استعفا، به معنای سوال و جواب و نوعی بازجویی است تا مسؤولان بدانند که نباید از زیر بار پاسخگویی شانه خالی کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید نمایندگانی را به مجلس یازدهم بفرستند که جیبشان بسته باشد تا بتوانند دهانشان را باز کرده و با فساد مبارزه کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه اکثریت مجلس دهم نمایندگانی انقلابی نیستند و تنها حدود 130 نفر از 290 نفر نماینده، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی هستند که همین 130 نفر هم، همیشه پای کار نیستند و در بزنگاه هایی که نیاز مبرم به آنان وجود دارد، همگی حضور جدی ندارند.

نامزد نمایندگی مردم قم در مجلس یازدهم ابراز امیدواری کرد که این مجلس با حضور 290 نماینده جهادی و انقلابی شکل بگیرد تا هر یک این نماینده های بتوانند در طول 4 سال نمایندگی خود، حداقل یکی از اولویت های کشور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند تا از این رهگذر، مردم شاهد تحولی اساسی در کشور باشند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcep78v.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما