کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان قم:

ورزشکاران کسب کننده سهمیه المپیک در قم پاداش می‌گیرند

خبرگزاری برنا , 30 بهمن 1398 ساعت 10:30

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید برحمایت از ورزشکاران استان برای کسب سهمیه المپیک گفت: برای قهرمانان ورزشی قم که موفق به کسب سهمیه المپیک شوند، حداقل ۱۵۰ میلیون ریال پاداش پرداخت می‌شود.


به گزارش قم نیوز رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قم، درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، گفت: برنامه محوری، استعدادیابی و توجه به ظرفیت‌های رشته‌های مختلف دراستان از جمله اولویت‌های مورد تاکید این اداره‌کل است.

وی با تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای رشد و پیشرفت بیشتر بوکس قم گفت: سیستم سنتی بوکس در فدراسیون به‌روز شده‌ و این امر زمینه‌ای ایجاد کرده تا این رشته ورزشی امروز حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور داشته باشد.

منعم،افزود: بوکس از جمله رشته‌هایی است که در عرصه‌های ملی و فراملی همواره افتخارآفرین بوده و نشان داده‌است که در استان‌های مختلف ظرفیت مناسبی در این رشته ورزشی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر اینکه باید قدر قهرمانان، مربیان، داوران و افتخارآفرینان این رشته در استان را دانست، ادامه داد: بوکس، رشته‌ای با شرایط خاص است که نیاز به پشتکار دارد،  ورزشکارانی که در این رشته ورود می‌کنند به طور قطع سخت‌کوش هستند و حضور این قهرمانان درقم نشان از ظرفیت‌های این رشته در استان می‌باشد.

وی، بوکس را یکی از رشته‌های مستعد قم دانست و اظهار داشت: این استان در رشته‌هایی مانند کشتی فرنگی، جودو و فوتسال دارای جایگاه خوب در سطح ملی و فراملی است.

منعم افزود: بوکس یکی از رشته‌های المپیکی است که با توجه به ظرفیت‌های این استان توقع داریم تا فدراسیون در راستای کمک به تقویت این رشته ورزشی در قم اقدام کند.

وی گفت: عملکرد خوب هیات بوکس قم در چهار سال گذشته موجب شده تا ظرفیت‌های خوبی در این رشته ورزشی در استان ایجاد شود ضمن اینکه جایگاه ویژه قم در فدراسیون بوکس نوید دهنده فرصت‌های بهتر برای استان است.

وی، کارگروهی و برخورداری هیات‌های ورزشی از هیات رییسه قوی را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد:هیات‌های ورزشی باید از ظرفیت‌های مستعد موجود در رشته‌های مرتبط به خوبی در استان به خوبی استفاده کنند.

منعم افزود: استعدادیابی در رده پایه با کمک آموزش و پرورش و باشگاه‌های قم، توسعه بوکس در سطح استان و بخش‌های تابعه و همچنین توجه به توسعه کمی این رشته ورزشی در اولویت چهار سال آینده این هیات در قم قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع‌های سالیانه هیات‌های ورزشی در قم گفت: هم اکنون هیچ رشته بلاتکلیفی در استان وجود ندارد و شرایط رشته‌های ورزشی با برگزاری مجمع‌های سالیانه و انتخاباتی به‌روز شده‌است.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی برگزار شد، مجید عباس زاده با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86062

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86062/ورزشکاران-کسب-کننده-سهمیه-المپیک-قم-پاداش-می-گیرند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir