چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 86067
منبع : خبرگزاری فارس

سفر شیمیدُر قم به بندرعباس و کرمان برای بهترین قرعه پلی‌آف

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم در دو بازی معوقه خود از مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با تیم‌های شهرداری بندرعباس و مس کرمان رقابت می‌کند.
سفر شیمیدُر قم به بندرعباس و کرمان برای بهترین قرعه پلی‌آف
سفر شیمیدُر قم به بندرعباس و کرمان برای بهترین قرعه پلی‌آف
به گزارش قم نیوز در شرایطی که اکثر تیم‌های حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران به دلیل پایان بازی‌های مرحله مقدماتی و برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان به استراحت موقت رفته‌اند اما تیم شیمیدُر قم همچنان تمرین می‌کند.

این در شرایطی است که 14 تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال حضور دارند و در میانه راه تیم توفارقان آذرشهر از بازی‌ها کناره‌گیری کرد اما در مجموع تیم‌های اول تا هشتم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرده‌اند و یکی از تیم‌های حاضر در پلی‌آف، شیمیدُر قم خواهد بود.

شاگردان محمدرضا اسلامی در حال حاضر با دو بازی معوقه تیم رده ششم جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند ولی با توجه به احتمال بالای پیروزی در هر دو بازی عقب افتاده خود مقابل تیم‌های شهرداری بندرعباس و مس کرمان، می‌توان آنها را تیم رده سوم جدول نهایی مرحله مقدماتی لیگ برتر به حساب آورد.

آخرین میزبانی شاگردان محمدرضا اسلامی در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر اکسون با برتری 70 بر 65 نماینده قم همراه بود و حالا تیم شیمیدُر قم برای انجام دو دیدار معوقه به کرمان و بندرعباس سفر می‌کند تا با این پیروزی در این دو بازی مهیای دیدارهای جذاب مرحله پلی‌آف شود.

نکته مهم این است که اگر تیم شیمیدُر قم هر دو بازی در کرمان و بندرعباس را با برد پشت‌سر بگذارد، قطعا تیم سوم جدول رده‌بندی است و در این شرایط باید در مرحله پلی‌آف بازی‌های لیگ برتر با تیم ششم جدول یعنی آویژه صنعت پارسا مشهد دیدار کند، در حالی که جدال آنها دو از سه خواهد بود و دو بازی در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcguz97.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما