چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 86069
منبع : خبرگزاری فارس

وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: وزش باد در استان طی روزهای آتی با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم
وزش باد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز گذشته آب و هوای استان صاف در اواخر وقت با افزایش ابر همراه بود.

وی با بیان اینکه سه شنبه حداقل و حداکثر دمای قم دو درجه و 17 درجه ثبت شد، ادامه داد: جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم در آن به ترتیب، سه درجه و 16 درجه است، امروز آب و هوای استان نیمه ابری به تدریج ابری و در اواخر وقت بارش باران است.

قاضی با بیان اینکه در روز پنجشنبه آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در این روز در برخی ساعات شاهد بارش باران و در اواخر شاهد کاهش ابر و افزایش سرعت باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 6 درجه و 12 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب دو درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه کهک با منفی دو درجه و منطقه کوه سفید با 14 درجه بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdci3uav.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما