چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 86070
مصطفی کاتب:

نماینده فاسد باید اخراج شود

قم نيوز : کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انگلیس جزو پاک‌ترین مجلس‌های دنیا است و علت اصلی آن نیز رصد لحظه‌ای است در کشور نیز باید نمایندگان لحظه به لحظه رصد بشوند، نماینده فاسد باید اخراج شود.
نماینده فاسد باید اخراج شود
نماینده فاسد باید اخراج شود
به گزارش قم نیوز مصطفی کاتب در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه اعتقاد ما بر این است که جوانان انقلاب کردند، اظهار کرد: این جوانان بودند که به جبهه‌ها رفتند و شهید شدند اما مشکلی که وجود دارد این است که جوانان 40 سال قبل حاضر به رها کردن سیستم مدیریت نیستند و کار را به جوانان امروز نمی‌سپارند.

وی با بیان اینکه این جوانان هستند که حتی امروز نیز در خط مقدم جبهه‌های قدس حضور دارند، عنوان کرد: ما به حضور جوانان در صحنه نیازداریم؛ مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند جوانان زیر بار مشکلات ریز و درشت کشور بروند و جوانان خودجوش و خودکار باشند و منتظر نمانند تا شخصی آنان را وارد صحنه کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ادعای ما این است که تمام شهرهای کشور نیاز به پیشرفت دارد، مطرح کرد: قطعا با شرایط موجود در کشور باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم و در کنار حضور افراد با تجربه در کشور حضور جوانان لازم و ضروری دانست.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور حرف اصلی ما و اقتصاد و معیشت مردم نیاز اصلی ما است، خاطرنشان کرد: هر فردی که به فکر توسعه کشور است فارق از اصلاح طلب و اصولگرا باید در صحنه حضور پیدا کند و تنها ملاک انقلابی بودن است.

کاتب با اشاره به اینکه امروز اصلاح طلبی که فکر براندازی دارد و اصولگرایی که از منافع دینی به نفع خود استفاده می کند انقلابی نیست، تصریح کرد: یبش از 12 میلیون بیکار در کشور داریم و بیش از نیمی از مردم زیر خط فقر هستند؛ کشور سنگاپور با 6 میلیون جمعیت توانسته است نرخ بیکاری را به زیر 4 درصد برساند و این حاصل یک برنامه ریزی مشخص است.

وی با بیان اینکه مجلس موتور متحرک اقتصادی است و اولویت را باید مسائل اقتصادی و معیشتی قرار بدهد، یادآور شد: با برنامه می‌شود بسیاری از مشکلات را برطرف نمود؛ نظارت بر اجرای قوانین، قانون گذاری به موقع و موضع گیری سیاسی در مقابل مسائل سیاسی داخلی و خارجی سه وظیفه اصلی و عمده مجلس است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیرکبیر در 38 ماه کشور را متحول کرد بنابراین اگر برنامه وجود داشته باشد می‌توان کشور را در 4 سال متحول کرد، بیان کرد: اخذ مالیات از خانه‌های خالی، برگشت معوقه‌های بانکی که برخی از افراد از بانک‌ها گرفتند و پس ندادند و همچنین کنترل و رصد مجلس ازجمله اصلی‌ترین برنامه‌های ما برای مجلس است.

وی با بیان اینکه بجای خام فروشی باید از نفت فرآورده تهییه کنیم، ابراز کرد: 25 میلیارد قاچاق در کشور انجام شده و سالانه 3 درصد از مشاغل را از بین خواهد برد؛ باید از فساد در بودجه جلوگیری شود؛ بجای دادن وام اشتتغال باید شهرک اشتغال تاسیس شود و فضای اشتغال ایجاد و آماده شود.

کاتب با اشاره به اینکه باید از درآمدهای سرشار مالیات گرفته شود اما از واردکنندگان بزرگ کشور نیز باید مالیات اخذ شود، اضافه کرد: شفافیت آرا برای نمایندگان، شورای نگهبان، شورای شهر، شفافیت آرا در اصل 44 و موضوعات مختلف باید این شفافیت به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه مجلس ما به کارخانه تولید قوانین تبدیل شده است و تنها 18 درصد آن به اجرا می‌رسد، ادامه داد: حضور یک نماینده در ادوار مختلف دردی را دوا نمی‌کند؛ حضور مداوم یک نماینده جز انحصار یک نفر در کشور نتیجه دیگری ندارد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در تریبون‌های کشور زمانی که فضای مجلس شورای اسلامی را می‌بینیم خرسند باشیم و از صمیم قلب از عملکرد نماینده‌هایی که به مجلس فرستادیم خرسند باشیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که جوانان با توجه به ظرفیت‌های وجودی می‌توانند اتفاقات مطلوبی را رقم بزنند و این موضوع در موارد مختلف اثبات شده است، گفت: قطعا مقام معظم رهبری زمانی که در بیانیه گام دوم انقلاب 40 بار از واژه جوانان استفاده می‌کنند این موضوع بی‌دلیل نیست.

انتهای پیام/111

 
https://qomnews.ir/vdcawwna.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما