کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی مردان افق در گام نخست از پلی‌آف والیبال ایران

خبرگزاری فارس , 1 اسفند 1398 ساعت 14:00

تیم والیبال مردان افق قم در نخستین مسابقه خود از مرحله پلی‌آف پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور برابر کیمیاگران تهران به برتری رسید.


به گزارش قم نیوز مصاف نمایندگان قم و تهران در نخستین مسابقه از مرحله پلی‌آف پیکارهای فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران یک رقابت تمام‌ عیار، جذاب، دیدنی و نفس‌گیر بود که در آن کار به دست پنجم کشیده شد و سرانجام تیم میزبان برابر میهمان خود به برتری رسید.

افق قم  و کیمیاگر تهران در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، در حالی که نماینده قم بعد از کسب عنوان دوم گروه خود به مرحله بعد صعود کرد و به واسطه رتبه برتر در مرحله گروهی، میزبان نخستین بازی مرحله پلی‌آف با سوم گروه مقابل یعنی کیمیاگر تهران بود.

این در حالی است که بازی برگشت آنها هفته آینده روز دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد تا اگر نتیجه دو بازی در قم و تهران تیم صعود کننده را مشخص نکرد، بازی سوم در قم برگزار شود تا تیم برتر به مرحله نهایی برود، ضمنا تیمی که در مرحله گروهی برد بیشتر داشته باشد دو میزبانی از سه بازی خواهد داشت.

داور اول بازی علیرضا قریب و داور دوم مهرداد شوشتری بودند، ضمن اینکه از سوی فدراسیون حسین پورکاشیان و جواد جاودانی به عنوان ناظر در این مسابقه حضور یافته بودند و در مسابقه‌ای که به ست پنجم کشیده شد، تیم افق با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و امیدوارانه به بازی برگشت می‌رود.

در دست نخست این دیدار تیم کیمیاگران تهران با حساب 25 بر 21 پیروز شد، اما دست‌های دوم و سوم را تیم افق با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 16 به نفع خود تمام کرد، تا اینکه در دست چهارم تیم میهمان با نتیجه عجیب 36 بر 34 به برتری رسید و کار به دست پنجم کشید که افق 15 بر 10 حریف را برد.

نماینده قم در گام نخست از مرحله پلی‌آف پیروز میدان شد و دوشنبه هفته آینده بازی برگشت در تهران برگزار خواهد شد، در صورتی که افق برنده شود در جمع چهار تیم قرار خواهد گرفت و در صورت باخت بازی سوم جمعه هفته آینده به میزبانی قمی‌ها برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 86093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86093/پیروزی-مردان-افق-گام-نخست-پلی-آف-والیبال-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir