کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: تدابیر لازم برای کنترل بیماری کرونا در قم اتخاذ شده است

خبرگزاری مهر , 1 اسفند 1398 ساعت 19:33

استاندار قم گفت: تدابیر پیشگیرانه لازم برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان اتخاذ شده است و جای نگرانی نیست.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه مشترک ستاد بحران، کارگروه سلامت و قرارگاه پدافند زیستی استان قم با موضوع کرونا در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به گزارشی از موارد ابتلاء به ویروس کرونا در قم اظهار کرد: برای مقابله با این بیماری، همه بخش‌های درمانی و بهداشتی استان در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی با بیان اینکه تدابیر پیشگیرانه لازم برای مدیریت و کنترل این بیماری در استان اتخاذ شده است و جای نگرانی نیست، تصریح کرد: مردم مسائل و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه هر نوع اخبار کذب و شایعات در خصوص این بیماری می‌تواند منجر به تشویش اذهان عمومی شود، گفت: در این ارتباط دانشگاه علوم پزشکی قم تنها مرجع ذی صلاح محسوب شده و مردم و رسانه‌ها نیز اخبار موثق مربوط به این بیماری را صرفاً از طریق این مجموعه دنبال کنند.

وی با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مسئول برای مقابله با این بیماری، خاطرنشان کرد: ضروری است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری را با مجموعه بهداشت و درمان استان داشته باشند.

محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از تمهیدات اتخاذ شده برای کنترل بیماری کرونا در استان گفت: به مردم تأکید می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت مسائل بهداشتی و با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 86098

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86098/استاندار-قم-تدابیر-لازم-کنترل-بیماری-کرونا-اتخاذ-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir