جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 86116
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله سعیدی: مردم با رای خود بازهم توطئه دشمن را خنثی می کنند

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: دشمن باید بداند که توطئه افکنی هایش نتیجه ای معکوس در میان ملت دارد و امروز مردم با حضور پرشور خود پای صندوق های رای این مساله را به وضوح نشان خواهند داد.
مردم با رای خود بازهم توطئه دشمن را خنثی می کنند
مردم با رای خود بازهم توطئه دشمن را خنثی می کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در حاشیه شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور پرشور مردم در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم همواره با حضور در این مناسبت های عبادی و سیاسی نقشه‌ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی مشارکت در تعیین سرنوشت توسط مردم را از نگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مجلس ریل گذار پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است و مردم به خوبی از امر آگاه هستند.

امام جمعه قم تفاوت های انقلاب اسلام و رژیم پهلوی را در تعیین سرنوشت جامعه مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اینکه با وجود حضور پرشور مردم در برهه های حساس انقلاب دشمن همواره بر دشمنی خود افزوده است اظهار کرد: به‌رغم این دشمنی‌های، انگیزه مردم برای حضور درصحنه‌های مختلف دوچندان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش این انگیزه را برای حضور پرشور در انتخابات برای مردم ایجاد کرده است افزود: دشمن باید بداند که توطئه افکنی هایش نتیجه ای معکوس در میان ملت دارد و امروز مردم با حضور پرشور خود پای صندوق های رای این مساله را به وضوح نشان خواهند داد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن ابراز امیدواری از انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی از سوی مردم گفت: مجلس ریل گذار نظام است و انتخاب اصلح می تواند گامی در راستای رفع مشکلات باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb08bw.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما