شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 86138
منبع : خبرگزاری فارس

تبریک «نیازمند» به منتخبین مردم قم در انتخابات مجلس یازدهم

قم نيوز : نرجس نیازمند از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به منتخبین مردم استان قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک میگویم و برای موفقیتشان در خدمت رسانی به مردم و نیل به اهداف عالی کشور عزیزمان دعا می‌کنم
تبریک «نیازمند» به منتخبین مردم قم در انتخابات مجلس یازدهم
تبریک «نیازمند» به منتخبین مردم قم در انتخابات مجلس یازدهم
به گزارش قم نیوز در بیانیه نرجس نیازمند آمده است: درود خدا بر شما مردم انقلابی قم، که با حماسه حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای صفحه تابناک دیگری در کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زدید. در مقابل این اراده، وفاداری و تصمیم شما سرتعظیم فرود می‌آورم و شادمانم که یکبار دیگر دفاع جانانه خود را از نظام اسلامی به همه دنیا نشان دادید.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: در سال جاری بارها نشان دادید که وقتی پای آرمان‌ها پیش بیاید دیگر کم و کاستی‌ها معنا ندارد، بارها با حضورتان جواب یاوه گویی‌های دشمنان ایران زمین را داده اید.از حضور در مراسم باشکوه تشییع سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تا مشارکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و بوجود آوردن انتخاباتی باشکوه، هرکدام مهر تاییدی بر ارکان نظام بود و از همین رو بارها و بارها از این همه اعتماد و اراده سپاسگزارم. پیروز این میدان شما مردم همیشه در صحنه و پیشرو استان هستید که با حضور خود تا آخرین ساعات رای گیری "جشن ملی انتخابات"را رقم زدید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پشتوانه مردمی و بصورت مستقل وارد عرصه شدم و زمانی که با تمام توان به نشر منویات مقام معظم رهبری و چکیده گام دوم انقلاب پرداختیم، پیروز این انتخابات بودیم چرا که به رسالت خود عمل کردیم و لحظه ای که همه از خود می‌گفتند از کلام رهبر عزیزمان گفتیم.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: همچنین به منتخبین مردم استان قم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک میگویم و برای موفقیتشان در خدمت رسانی به مردم و نیل به اهداف عالی کشور عزیزمان دعا می‌کنم.

در ادامه بیانیه این کاندیدای مستقل انتخابات مجلس آمده است: اینک که فرصت خدمت در کسوت نمایندگی را ندارم به احترام آرای شما بر خود فرض می‌دانم که همه شعارها و برنامه‌ها را در قامت مطالبات و درخواست‌های عمومی پیگیری کنم، چرا که تک تک این آرا نشان دهنده اعتماد شما و پشتوانه‌ای برای پیش قدم شدن در مسیر حل مشکلات استان است برای جلب رضایت مردمی که با وجود شرایط سخت باز هم پای کار آمدند تلاش نمایم.

در بخش دیگری از بیانیه نیازمند افزوده شده است: ما می‌توانیم برای ارتقاء وضعیت زندگی اقشار مردم این راه را با قوت ادامه دهیم تا استان قم از هرگونه تبعیض ناعادلانه در توزیع امکانات عاری شود و شهری در تراز انقلاب اسلامی بسازیم.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: در پایان تقدیر می‌کنم از عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، مجریان و ناظران که با تلاش خستگی ناپذیر خود در برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش نمودند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcydc.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما