شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 86140
منبع : خبرگزاری فارس

آموزش نیروهای خدمات شهری برای رعایت کامل موارد بهداشتی در شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آموزش نیروهای خدمات شهری برای رعایت کامل موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر خبر داد.
آموزش نیروهای خدمات شهری برای رعایت کامل موارد بهداشتی در شهر
آموزش نیروهای خدمات شهری برای رعایت کامل موارد بهداشتی در شهر
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی در جلسه آموزش و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار با حضور ناظران خدمات شهری مناطق، با اشاره به سطح‌بندی اقدامات بهداشتی در مدیریت شهری، اظهار کرد: شهرداری در تمام احوال و شرایط جامعه باید در صحنه باشد و تعطیلی نهادها، ارگان‌ها و… به دلایل مختلف ارتباطی با شهرداری و خدمات آن ندارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه سرایت ویروس کرونا بیشتر از روی تماس صورت می‌گیرد، افزود: تمام کارگران خدمات شهری و مدیریت پسماند مکلف‌اند از دست‌کش ویژه استفاده کنند و در صورت استفاده از ماسک نیز ضمن تعویض مستمر آن را با دستکش لمس نکنند.

میرابراهیمی با اشاره به تولید پسماندهای عفونی در تمام مراکز درمانی شهر، خاطرنشان کرد: اگر به درستی پسماند شهر مدیریت نشود، خصوصا در مورد پسماندهای عفونی، ممکن است بیماری با سرعت بسیار بیشتر منتقل شود.

وی ادامه داد: تمام نیروهای مدیریت پسماند و خدمات شهری در سطح شهر حضور دارند و خودروها مستمر تردد می‌کنند به همین خاطر باید به الزامات بهداشتی بیش از باقی مردم توجه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuzav.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما