شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 86149
منبع : خبرگزاری فارس

تقدیر آیت‌الله یزدی از حضور پرشور ملت در انتخابات

قم نيوز : آیت الله یزدی با صدور پیامی ضمن ارج نهادن به حضور پرشور ملت در انتخابات، این حضور ارزنده را به محضر مقام معظم رهبری‌ و مراجع عظام تقلید تبریک گفت.
تقدیر آیت‌الله یزدی از حضور پرشور ملت در انتخابات
تقدیر آیت‌الله یزدی از حضور پرشور ملت در انتخابات
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله یزدی آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که ملت غیور و شجاع جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر حماسه‌ای خداپسند در دوم اسفند امسال آفرید.

در ادامه این پیام تصریح شده است:  حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که تجلی مردم‌سالاری دینی است را به محضر مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، تبریک عرض می‌کنم.

در این پیام افزوده شده است: از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات؛ شورای نگهبان، وزارت کشور، ناظران و بازرسان و عموم مردم که در تحقق این حماسه بزرگ نقش داشتند تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.  به تمام منتخبان در مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تبریک و تهنیت می‌گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از حضرات آیات، حجج، اساتید، طلاب، حوزویان و تشکل‌ها و جریانات انقلابی و عموم مردم شریف استان قم که به این جانب اعتماد نموده و رأی داده‌اند، تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: امید است مجلس شورای اسلامی قوی، متدین، متعهد و متخصص و دلسوز جامعه داشته باشیم و مجلس خبرگان بیدار و موفق و به یاری خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران هر روز بیش از پیش بالنده‌تر و پیشرفته‌تر و قوی‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwzn6.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما