کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک‌هزار بوکسور درقم فعالیت می‌کنند

خبرگزاری ايرنا , 4 اسفند 1398 ساعت 12:23

رییس هیات بوکس قم گفت: برای نخستین بار درسال‌جاری تعداد ورزشکاران بیمه شده این هیات ورزشی به یک هزارتن افزایش یافته‌است.


به گزارش قم نیوز مجید عباس زاده استعدادیابی و قهرمان‌پروری از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست و افزود: ۲ خانه بوکس در سطح استان فعال شده‌ که این موضوع به استعدادیابی درقم کمک بسیاری کرده‌است.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه بوکس قم درکشور ادامه داد: درسال‌های گذشته یکی از مشکل‌های اصلی هیات بوکس، محدودیت نیروی انسانی متخصص و فعالیت انگشت‌شمار تعداد مربیان و داوران در این استان بود که با استعداد یابی و برگزاری دوره‌های آموزشی بخشی از این کمبود برطرف شده‌است.

عباس زاده، ارتقای سطح علمی ورزشکاران فعال دراستان را از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست و ادامه داد: با برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درسال ۹۸ تعداد نیروی انسانی فعال در این رشته به صورت چشمگیری افزایش یافته‌ است و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه می‌یابد.

رییس هیات بوکس قم، اظهار داشت: تعامل و همکاری مناسبی میان این هیات ورزشی و فدراسیون بوکس وجود دارد و این موجب شده‌است که در تقویم برنامه‌های این فدراسیون، به عنوان میزبان بسیاری از رویدادهای مهم ملی در این رشته ورزشی تعیین شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اکثر مسابقات و اردوهای تیم ملی از جمله مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به میزبانی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86156

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86156/یک-هزار-بوکسور-درقم-فعالیت-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir