يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 86163
منبع : خبرگزاری فارس

تمام فعالیت‌های ورزشی در قم تعطیل شد

قم نيوز : اداره کل ورزش و جوانان استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی تمامی فعالیت‌ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی قم تا پایان هفته جاری خبر داد.
تمام فعالیت‌های ورزشی در قم تعطیل شد
تمام فعالیت‌های ورزشی در قم تعطیل شد
به گزارش قم نیوز در پی انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در قم که منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی شد، اتفاق ویژه در ورزش قم و اماکن ورزشی این بود که عموم استفاده کنندگان از فضاهای ورزشی به صورت خودکار از مراجعه به سالن‌ها و استخرها امتناع کرده و بسیاری هیات‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مدیران سالن‌ها، استخرها و دیگر فضاهای ورزشی منتظر تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیرامون فعالیت یا تعطیلی برنامه‌های خود بودند.

به همین منظور امروز جلسه‌ شورای معاونین در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و با توجه به مصوبه شورای تامین استان قم، این اداره کل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی اماکن ورزشی دولتی و بخش خصوصی، برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی، مسابقات و ... در قم تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود.

بر این اساس هیات‌های ورزشی که نسبت به برگزاری مسابقات مختلف استانی و رقابت‌های لیگ داخلی برنامه‌ریزی کرده بودند یا بر اساس برنامه قبلی میزبان رقابت‌های کشوری بودند، باید تمام برنامه‌های خود را تعطیل کنند، همچنین سالن‌ها، استخر‌ها، زمین‌های چمن مصنوعی و دیگر اماکن ورزشی عمومی تا پایان هفته فعالیتی ندارند.

این در حالی است که با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با صدور اطلاعیه شماره دوم خود از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری و لیگ‌ها در رشته‌های ورزشی خبر داده و در اطلاعیه این فدراسیون نیز آمده است: پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با توجه به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش و همچنین علاقمندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌ها در تمام رده‌های سنی به مدت ۱۰ روز لغو می‌شود.

همچنین ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش به دنبال دستور ویژه محمد سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا در ورزش راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsf0j.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما