کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم در نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال ایران

خبرگزاری فارس , 5 اسفند 1398 ساعت 10:45

تیم مردان هیات هندبال استان قم با تداوم نتایج موفق خود در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی مسابقات این فصل راه پیدا کرد.


به گزارش قم نیوز سال‌های زیادی است که از حضور تیمی به نمایندگی از هندبال قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور می‌گذرد و حالا ورزشکاران شاخص این رشته در کنار یکدیگر تیمی آماده و منسجم را تشکیل داده‌اند تا مجوز صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی یعنی لیگ برتر را کسب کنند.

در واقع آخرین بار در سال 1391 بود که تیم صبای قم با کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال ایران به لیگ برتر راه یافت و دو سال نیز در این سطح از رقابت‌ها به میدان رفت اما در نهایت به دلیل مواجهه با مشکلات عدیده مالی قید این لیگ را زد و از بازی‌های دسته برتر کنار رفت.

بعد از آن هندبال قم با افت شدیدی مواجه شد، به طوری که بازیکنان شاخص آن مقطع به دلیل عدم وصول مطالبات خود حتی قید فعالیت حرفه‌ای در این رشته ورزشی را زدند و علیرغم پیگیری‌های مختلف از راه‌های قانونی به دستمزد‌های خود نرسیدند تا با این اتفاق برای همیشه از هندبال خداحافظی کنند.

این در حالی است که هندبال قم در این سال‌ها و با وجود مواجهه با این مشکلات، به سازندگی خود از رده‌های سنی پایه ادامه داد و نتیجه تلاش مربیان پرتوان هندبال قم، راهیابی چند نوجوان و جوان آینده‌دار هندبال قم به تیم‌های ملی بود و حالا برخی از همان نفرات در کنار با تجربه‌ها، یک تیم آماده را به نیمه نهایی لیگ ایران آورده‌اند.

تیمی به نام هیات هندبال قم با وجود مشکلات عدیده مالی امسال در فصل 1398 بازی‌های لیگ دسته اول حضور یافت و بعد از کسب نتایج درخشان در مرحله مقدماتی به مرحله پلی‌آف رفت و برای عبور از این مرحله به خوزستان سفر کرد و در چهار مسابقه با حریفان خود به رقابت پرداخت.

تیم هندبال مردان قم در چهار مسابقه خود در این مرحله موفق به کسب سه پیروزی شد، تیمی که در آخرین دیدار خود برابر پرسپولیس بهبهان صف‌آرایی کرد و با برتری ۲۹ بر ۲۳ در این مسابقه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها را کسب کرد تا یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر لقب گیرد.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 86188

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86188/قم-نیمه-نهایی-لیگ-دسته-اول-هندبال-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir