دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 86189
منبع : خبرگزاری ايرنا

جامعه مدرسین: حل مشکلات مردم در راس برنامه‌های منتخبین مجلس باشد

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند آورده است: اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در راس برنامه‌های خود قرار بدهند.
جامعه مدرسین: حل مشکلات مردم در راس برنامه‌های منتخبین مجلس باشد
جامعه مدرسین: حل مشکلات مردم در راس برنامه‌های منتخبین مجلس باشد
به گزارش قم نیوز در این بیانیه که روز دوشنبه در پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین منتشرشده آمده است: درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

بیانیه ادامه یافته است: حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز دوم اسفندماه،‌ برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران‌ به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید.

بیانیه حاکی است: دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشارهای سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و ترور و حتی توسل به شایعات مختلف در خصوص بیماری‌ها. یقینا هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشورهای مختلف شدیدا تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

در این بیانیه اضافه‌شده است: حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دل‌بستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا به‌خصوص بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

بیانیه می‌افزاید: اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهند. بی‌شک صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان ازجمله اولویت‌های جدی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نمایندگان باید از ابتدای شکل‌گیری تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این بیانیه، ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم همیشه درصحنه و عموم جریانات سیاسی دل‌بسته به‌نظام و همچنین رهبری معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و ‌مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» که با تلاش خود فضای صمیمی و به‌دوراز تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی نموده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری، دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb98bw.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما