دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 86196
منبع : خبرگزاری مهر

«سامسونت» نماینده قم در جشنواره تئاتر روح الله شد

قم نيوز : کارگردان نمایش سامسونت گفت: این نمایش خیابانی به عنوان نماینده قم در جشنواره تئاتر روح الله حضور دارد و توانسته نظر هیئت بازبین را به خود جلب کند.
«سامسونت» نماینده قم در جشنواره تئاتر روح الله شد
«سامسونت» نماینده قم در جشنواره تئاتر روح الله شد
به گزارش قم نیوز محمود مراد از انتخاب نمایش سامسونت در بخش بازبینی بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر روح الله خبر داد و اظهار کرد: این نمایش به عنوان نماینده قم در این جشنواره حضور دارد.

وی با بیان اینکه ۲۷ نمایش از سراسر کشور به بخش بازبینی این جشنواره راه یافتند، گفت: این نمایش که سال گذشته در جشنواره آیات شرکت کرده بود در بخش نمایش نامه توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و برای این جشنواره نیز در تلاش است که به عنوان نماینده قم پیروز رقابت باشد.

کارگردان نمایش سامسونت، با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش بیان کرد: نمایشنامه خیابانی سامسونت نویسنده و کارگردان را به صورت شخصی برعهده داشتم و بازیگران آن را آقایان احسان عبدی، حسن زارعی و ابوالفضل مختاری تشکیل می‌دهند.

مرادی جهان با اشاره به داستان این نمایش بیان کرد: نمایش سامسونت داستان سه جوان دزد است که از خانه فردی کیف سامسونتی را دزدیده‌اند و در حال تقسیم پول و… داخل کیف هستند که یکی از آنها به نام فرهاد کیف را نگاه کرده عکس امام خمینی (ره) و شهدا و چفیه و پلاک و کتاب قرآن داخل کیف را دیده و آنان را مجبور می‌کند که کیف را پس بدهند و ماجراهایی در این زمان رخ می‌دهد که مخاطب را با خود همراه می‌سازد.

وی در پایان سخنان خویش با تأکید بر اینکه بازیگران نمایش سامسونت حدود ۲ ماه است که مشغول تمرین هستند، گفت: این نمایش در ایام دهه مبارک فجر نیز در دبیرستان‌های استان قم به اجرا رسید که مورد اقبال دانش آموزان قرار گرفت.

کارگردان نمایش سامسونت خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر روح الله از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه امسال برگزار و برگزیدگان معرفی می‌شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmveo.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما