دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 86206
منبع : خبرگزاری فارس

بی‌توجهی فدراسیون والیبال و سردرگمی مردان افق

قم نيوز : والیبالیست‌های تیم افق قم در آستانه بازی برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با تیم کیمیاگران تهران دچار سردرگمی شده‌اند.
بی‌توجهی فدراسیون والیبال و سردرگمی مردان افق
بی‌توجهی فدراسیون والیبال و سردرگمی مردان افق
به گزارش قم نیوز تردید سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای برگزاری یا عدم انجام مسابقات دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال ایران، تیم‌های حاضر در این مرحله از جمله تیم افق قم را دچار سردرگمی کرده است و وضعیت این تیم برای مصاف با تیم کیمیاگران تهران نامشخص است.

در حالی که این روزها ویروس کرونا اصلی‌ترین مسئله در کشورمان محسوب می‌شود و مبارزه با این بیماری به صورت جدی آغاز شده و به دلیل شیوع آن در شهر مقدس قم و برخی شهرهای دیگر بسیاری از مسابقات ورزشی در حال لغو شدن است اما در والیبال و فدراسیون این رشته همچنان وضعیت برگزاری برخی مسابقات نامشخص است!

دومین مسابقه از مرحله پلی‌آف فصل جاری بازی‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در حالی قرار است برگزار شود که افق قم باید در تهران به مصاف کیمیاگران این شهر برود اما جالب است بدانید که افقی ها ساعات پایانی شب گذشته خبر لغو برگزاری مسابقه برابر نماینده تهران را دریافت کردند و صبح امروز به آنها اعلام شد باید به میدان بروند!

این در شرایطی است که با اعلام فدراسیون پزشکی و ورزشی مسابقات مختلف اعم از لیگ و قهرمانی کشور از امروز دوشنبه پنجم اسفند به مدت ۱۰ روز به حال تعلیق درآمده و برگزار نمی‌شود اما سازمان لیگ فدراسیون والیبال قصد برگزاری مسابقه تیم‌های افق قم و کیمیاگران تهران در دور برگشت مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل را دارد.

افق قم در بازی نخست این مرحله موفق به شکست 3 بر 2 تیم کیمیاگران تهران شده است، مسابقه‌ای که دست نخست آن با برتری 25 بر 21 نماینده تهران تمام شد اما در دست‌های دوم و سوم تیم افق با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 16 پیروز شد، در دست چهارم تیم کیمیاگران 36 بر 34 به برتری رسید و در دست پنجم تیم افق 15 بر 10 نتیجه را از آن خود کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb05bw.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما