دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : 86211
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله اعرافی: حفظ و نشر آموزه‌های مهدوی در سراسر عالم ضروری است

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: حفظ و نشر آموزه‌های مهدوی در سراسر عالم از اهمیت خاصی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حفظ و نشر آموزه‌های مهدوی در سراسر عالم ضروری است
حفظ و نشر آموزه‌های مهدوی در سراسر عالم ضروری است
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی ظهر دوشنبه در دیدار اعضای مؤسسه آینده روشن که در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری هزار برنامه برای بزرگداشت سردار سلیمانی افزود: تأثیر خون سردار سلیمانی موجب ایجاد موج عظیم در دنیا شد.

وی با بیان اینکه شیعیان هند به اندازه ایران نماز جمعه دارند، افزود: کشور هندوستان در سال‌های آینده از کشور چین پرجمعیت‌تر خواهد شد و بعد از اندونزی بیشترین مسلمان را دارد و تعداد شیعیان این کشور از کل شیعیان کشورهای حاشیه خلیج فارس به غیر از ایران بیشتر است.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ضرورت آشنایی بیش از پیش هند با معارف مهدویت، تصریح کرد: ایران با هندوستان سابقه ممتد فرهنگی زیادی دارد.

وی بیان کرد: حفظ و نشر آموزه‌های مهدوی در سرتاسر عالم از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله اعرافی با اشاره به ضرورت توجه به هند و پاکستان برای نشر معارف مهدوی، افزود: آموزه‌های مهدویت همواره دارای درخشش و جاذبه‌های زیادی است بنابراین باید این آموزه‌های ناب را در قالب‌های جدید و نو به زبان‌های اردو و انگلیسی متناسب با مخاطبان جهانی گسترش دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzin6.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما